Problemer med Safari
Fra : Steffen

Dato : 15-07-08 15:31

Jeg kan pludselig ikke åbne Safari 3.1.2, den hænger bare i opstarten.
Jeg har ikke installeret noget nyt op til problemets opståen.

Maskinen er en G4 2x867 med os X 10.5.4.

Jeg har prøver at smide safari og preferencer i papirkurven og
installere Safari igen, men installeren siger, at den ikke kan
installere, da systemet skal være 10.5.2 eller nyere (så vidt jeg ved er
4 højere end 2).

Så prøvede jeg at installere combo-updaten til 10.5.4, det lykkedes
fint, men jeg kan stadig ikke få lov til at installere Safari
efterfølgende.

Jeg prøvede at lave en ny bruger, og denne kan åbne safari uden
problemer.

Jeg kunne fantastisk godt tænke mig et godt råd til, hvordan jeg kommer
videre.

mvh
steffen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 15-07-08 23:12

On Jul 15, 4:30 pm, steffS...@DETTEpost6.tele.dk (Steffen) wrote:

> Jeg prøvede at lave en ny bruger, og denne kan åbne safari uden
> problemer.

Jeg havde for en uges tid eller to siden nøjagtigt det samme problem
(se tråd her i gruppen), og jeg fandt ikke anden løsning end at
gendanne min maskine, som den så ud dagen forinden, ved hjælp af Time
Machine.

--
Michael Knudsen