iPhone og teleselskabet 3
Fra : Thomas Askgaard Jørg~

Dato : 15-07-08 13:06

Hej.
Der har tidligere været skrevet forskellige steder, at iPhone ikke kan
køre sammen med simkort fra teleselskabet 3, fordi de bruger en anden
type simkort.
Er det stadig aktuelt med den nye model 3G?
Det er jo Hutchinson, altså 3's ejere, der udbyder den i østen.

Mvh Thomas.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-07-08 14:10

Thomas Askgaard Jørgensen <taj@mail.dk> wrote:

> Hej.
> Der har tidligere været skrevet forskellige steder, at iPhone ikke kan
> køre sammen med simkort fra teleselskabet 3, fordi de bruger en anden
> type simkort.

sludder

> Er det stadig aktuelt med den nye model 3G?
> Det er jo Hutchinson, altså 3's ejere, der udbyder den i østen.

kun sålænge den er simlåst til Telia .. efter 6 mdr. eller 500 kr. i
gebyr kan du få den låst op...

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 15-07-08 14:23

Thomas von Hassel wrote:

> sludder

Mmmh. Det er vist ikke helt forkert. Den 'gamle' iPhone understøttede
vist nok ikke usim (som 3 bruger) om den nye model gør, aner jeg ikke.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-07-08 14:31

> Mmmh. Det er vist ikke helt forkert. Den 'gamle' iPhone understøttede
> vist nok ikke usim (som 3 bruger) om den nye model gør, aner jeg ikke.

hmm der kan man bare se .. det er nok derfor jeg ikke er i mobil
branchen ;)

Mon ikke den nye understøtter det når det nu er en 3G telefon:

<http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Subscriber_Identity_Module>

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 18-07-08 16:24

Thomas Askgaard Jørgensen wrote:

> Er det stadig aktuelt med den nye model 3G?

Det ser ud til at virke - hvis telefonen vel og mærke er låst op...

Se flg. link og specielt screenshot'et til venstre:
http://iphone.vildmedmac.dk/?p=1144

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas Askgaard Jørg~

Dato : 18-07-08 18:47

> Det ser ud til at virke - hvis telefonen vel og mærke er låst op...
>
> Se flg. link og specielt screenshot'et til venstre:
> http://iphone.vildmedmac.dk/?p=1144

Det har jeg også lige læst, såd et er bar dejligt. De har jo, som der
også står skrevet, nogen bedre 3G dækning end Telia.