On 17 Jul., 17:57, Henning < @> wrote:
> On Thu, 17 Jul 2008 06:39:24 -0700 (PDT), Klaus Kragelund
>
> <klausk...@hotmail.com> wrote:
> >Hej
>
> >Vi har lejet et sommerhus igennem et bureau, som det viser sig ikke er
> >medlem af en brancheorganisation med tilhørende klageinstans
>
> >Problemet er at vi telefonisk får lovet at sommerhuset havde placering
> >i de vest-jyske klitter og var forholdsvist nyt, velfungerende osv.
>
> >Da vi ankommer til huset er det så placeret i en skov (dog stadig
> >relativt tæt på vandet) og lugter meget grimt fugtigt/rådent. Så vi
> >vil ikke lade vores søn bo der. Vi finder et andet hus, men rejser så
> >et krav overfor udlejer om at få refunderet noget af lejebeløbet på
> >4000/uge. Vi får tilbudt 1200, men:
>
> Lejede du straks et andet hus, eller forelagde du udlejer problemet
> først? Udlejer skal jo have en rimelig chance for at løse problemerne
> inden du farer ud med bål og brand.
> Jeg forstår ikke det med "vi vil ikke lade vores søn bo der" - havde I
> lejet huset til jer selv eller på vegn af jeres søn?
Vi ankom søndag, lejede straks et andet hus, men prøvede at kontakte
udlejer (inter nummer udenfor kontortid). Udlejer fik besked mandag
morgen, men reagerede først onsdag eftermiddag.
Mht sønnike, så er han 2 år gammel, så vi ville ikke la' ham overnatte
i så fugtigt hus. Undskyld hvis formuleringen var lidt svag
mvh
Klaus