Microsoft Update
Fra : Anders

Dato : 17-07-08 08:13

Hej

Er der andre end mig der ikke kan hente opdateringer fra Microsoft ?

Bruger Windows XP m. SP3

Fra : Knud Erik

Dato : 17-07-08 10:06

"Anders" <spørgefter@den.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der andre end mig der ikke kan hente opdateringer fra Microsoft ?
>
> Bruger Windows XP m. SP3

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.

Måske det er løsningen.

Knud Erik

Fra : Anders

Dato : 17-07-08 10:17

Det hjalp !

Takker

Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 18-07-08 07:15

Det er en fejl der kommer med en nyere verision af Windows Update.
Fejlen kan rettes nemt ved at skrive følgende 3 komandoer i en
kommandoprompt.

net stop wuauserv
regsvr32 %windir%\system32\wups2.dll
net start wuauserv

Herefter virker Windows/Microsoft Update igen uden problemer