Til Paris for at se afslutningen på årets ~
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-07-01 00:22

Hej alle,

Er der andre der skal ned til Paris for at overvære sidste etape af årets
Tour de France?

Min kære far og jeg selv sadler mc'en op og tager afsted natten mellem
fredag og lørdag i næste weekend. Hvis der er andre der skal samme vej (over
rødby-puttgarden osv) kunne det jo være sjovt at køre i samlet trop derned

Hilsner,

Tony
--
XJ600S

Fra : Armand

Dato : 21-07-01 09:19

Tony Lorentzen <tony@lorentzenNOSPAM.com> skrev i en

> Er der andre der skal ned til Paris for at overvære sidste etape af
årets
> Tour de France?

Støt det danske team:
Tag lige forbi apoteket for dem på vejen

--
Armand
(der helt og holdet har mistet interessen for den flok sportsnarkomaner)

Fra : MikkelFJ

Dato : 21-07-01 16:07

> Støt det danske team:
> Tag lige forbi apoteket for dem på vejen

Jeg forstår det ikke. Det er helt fint at tune sin motorcykel og risikerer
stemplerne sætter sig. Men så snart det er cykelryttere, så er det noget
helt andet...

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 21-07-01 19:54

Min svigerfar fortalte i dag at Bo Hamburger har fået ny sponsor.

HJEM og FIX
Mvh. Flemming

Fra : Brian

Dato : 22-07-01 08:42

--
**** W.A.F ****
- - - - - - - - - - - - -
"Flemming Sørensen" <flemsus@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Min svigerfar fortalte i dag at Bo Hamburger har fået ny sponsor.
>
> HJEM og FIX
> Mvh. Flemming

hahahahahahahahahaha

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-07-01 12:53

"Flemming Sørensen" <flemsus@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Min svigerfar fortalte i dag at Bo Hamburger har fået ny sponsor.
> HJEM og FIX

ROFL!

Rittig