Virtual PC 2.0 til 3.0 opdatering på sys 8~
Fra : Karst B. Smit

Dato : 21-07-01 01:17

Hej

Jeg har brugt VPC 2.O indtil jeg skiftede til OS 8.6 , da jeg fik at
vide at det ikke duede under 8.6 og at man skulle bruge VPC 3.xx??

Jeg har slettet 2.0 men har nu opdaget at det jeg fik købt er en
opdatering.

Spørgsmålet er nu om man kan installere VPC 2.0 på OS 8.6 eller om det
vil give problemer. Hvis således hvad gør man så.

--
Mvh. Karst B.
You moved your mouse. Windows needs to be restarted

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 21-07-01 01:20

> Jeg har brugt VPC 2.O indtil jeg skiftede til OS 8.6 , da jeg fik at
> vide at det ikke duede under 8.6 og at man skulle bruge VPC 3.xx??

Underligt... det har jeg ikke set nogen steder. Jeg har både kørt med VPC
2.0 under 8.6 og jeg kører VPC 2.0 under 9.1 - begge virkede problemfrit.

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Karst B. Smit

Dato : 23-07-01 02:51

Undskyld

Der skulle have stået at jeg har opgraderet min PM 4400 til en G3 og at
det skulle være problemet. Jeg har rettet min første indlæg.