Det går da rigtigt godt?
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-07-08 14:01

Bare lidt fra morgenens aviser:

En bilist har fået tæv med et baseballbat, for at træde forsigtigt på
bremsen, da han mente at en bagvedkørende Vectra kørte for tæt.

En direktør har fået en dom for uagtsomt manddrab, for at have
transporteret et jagtselskab på en åben trailer, og tabe en af
selskabet!! Manden faldt af p.gr.a. ujævnheder i terrænet ved opkørsel
til OFFENTLIG vej!!

Benzinselskaberne overvejer forudbetaling ved tankning, da der i takt
med de stigende priser på fuel er flere og flere der smutter fra
regningen.

Jow jow. Vi har virkelig noget at være stolte af.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 12-07-08 15:11

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> regningen.
>
> Jow jow. Vi har virkelig noget at være stolte af.

Vi? Jeg mener nu ikke jeg har noget ansvar for vold, ulovlig transport
af jagtselskaber eller folk der løber fra regningen. Den perfekte verden
eksisterer ikke - og den kommer nok heller ikke til det.

--
Niels

Fra : OZ3BTO

Dato : 12-07-08 15:36

> Bare lidt fra morgenens aviser:
>
> En bilist har fået tæv med et baseballbat, for at træde forsigtigt på
> bremsen, da han mente at en bagvedkørende Vectra kørte for tæt.

Nu ved du hvorfor jeg har en ratlås liggende bag føresædet

> [...]
> transporteret et jagtselskab på en åben trailer, og tabe en af
> selskabet!! Manden faldt af p.gr.a. ujævnheder i terrænet ved opkørsel

Stadig ham der køre som har valgt at de skal sidde på en åben trailer

Ikke første gang en jæger er faldet af sådan en.. Tror da faen .. inden
jagten begynder bæller de jo jægermeister lige så dan under jagten og
specielt når denne er afsluttet

> [...]
> regningen.
>
> Jow jow. Vi har virkelig noget at være stolte af.

Flere tanke bla. statoils der skal man nu ind i butikken og sige man skal
tanke før at standeren bliver åben

Kommer også snart på den lokale Q8 (dagligt 2-3 smuttere)

Fra : Thore Jensen

Dato : 12-07-08 19:55

OZ3BTO skrev:
> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Ikke første gang en jæger er faldet af sådan en.. Tror da faen .. inden
> jagten begynder bæller de jo jægermeister et
normalt kun én eller intet
lige så dan under jagten
Nej!
og
> specielt når denne er afsluttet

Det er til gengæld nogle gange rigtigt...

GLemte du ikke også at beskylde os for at køre spirituskørsel før, under
og efter jagten...

Thore

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-07-08 18:28

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> En bilist har fået tæv med et baseballbat, for at træde forsigtigt på
> bremsen, da han mente at en bagvedkørende Vectra kørte for tæt.

Og havde politiet set det kunne han have fået en bøde for chikanekørsel -
ikke at det retfærdiggør bank.

> [...]
> transporteret et jagtselskab på en åben trailer, og tabe en af
> selskabet!! Manden faldt af p.gr.a. ujævnheder i terrænet ved opkørsel

Ja der er idioter alle steder...

> Benzinselskaberne overvejer forudbetaling ved tankning, da der i takt
> med de stigende priser på fuel er flere og flere der smutter fra
> regningen.

Altså ligesom selvbetjeningsstationerne har gjort i mange år?

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-07-08 19:10

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i meddelelsen
> Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Og havde politiet set det kunne han have fået en bøde for chikanekørsel -
> ikke at det retfærdiggør bank.

Chikanekørsel? Den må du længere ud på landet med!

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-08 19:15

On Sat, 12 Jul 2008 20:09:57 +0200, "Brian Axelgaard"
<brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> wrote:

>"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i meddelelsen

>Chikanekørsel? Den må du længere ud på landet med!

Det kan faktisk give et klip at "lege med bremselyset" nu om dage. Så
hvis den bagfra er for tæt på - højre blinklys, langsomt sænke farten
til næsten nul og køre ud i rabatten og lade sjoveren komme forbi.
(virker bedst med dobbelte optrukne linier og der skal godt nok en
slemmert til før jeg ville gøre det)
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-07-08 19:23

On Sat, 12 Jul 2008 20:15:07 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>til næsten nul og køre ud i rabatten og lade sjoveren komme forbi.
>(virker bedst med dobbelte optrukne linier og der skal godt nok en

Jeg har været inde på emnet før, og jeg må konstatere at du er en
bange mand. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-08 19:30

On Sat, 12 Jul 2008 20:23:28 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Jeg har været inde på emnet før, og jeg må konstatere at du er en
>bange mand. )

Kan være - men vil fandme hellere få hele butikken helskindet frem end
demonstrere, hvor tåbeligt andre opfører sig. At det så medfører, at
man må finde sig i hvad som helst er en anden sag. Men er efterhånden
vokset fra at opdrage undtagen i oplagte positioner )

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-07-08 19:59

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> wrote in

> Chikanekørsel? Den må du længere ud på landet med!

Det er nu rigtig nok, du må jo ik køre og bremse uden grund.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 12-07-08 20:15

Henrik Stidsen skrev:

> Det er nu rigtig nok, du må jo ik køre og bremse uden grund.

Det vil efter min opfattelse være meget vanskeligt for nogen at bevise
at jeg ikke havde god grund til at bremse lidt. Men man skal jo ikke
stoppe nogen steder og udsætte sig for bat-bank.

--
Niels

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-07-08 23:23

Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> wrote in

> Det vil efter min opfattelse være meget vanskeligt for nogen at bevise
> at jeg ikke havde god grund til at bremse lidt. Men man skal jo ikke
> stoppe nogen steder og udsætte sig for bat-bank.

Tjaa, hvis der kører en betjent bagved skal du overbevise en dommer om at
du havde en god grund til at bremse selvom betjenten siger der ikke var
nogen grund til det. Det bliver meget svært.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 12-07-08 23:54

Henrik Stidsen skrev:
> [...]
> du havde en god grund til at bremse selvom betjenten siger der ikke var
> nogen grund til det. Det bliver meget svært.

Det gør der jo ikke. I hele mit 36 år lange billiv er jeg blevet stoppet
en enkelt gang, den gang man havde §et-eller-andet-raziaer før periodisk
syn blev indført.

Hvis jeg ikke bremser, men kun aktiverer bremselyset vil jeg nok også
altid kunne slippe afsted med at henvise til min egen bremseaftand til
forankørende.

Endelig foretrækker jeg altid at køre væk fra den slags fjolser, når det
er muligt.

--
Niels

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-07-08 00:03

> Det gør der jo ikke.

Hvis der ik er nogen betjent, hvem sku så give bøden? ;)

> Hvis jeg ikke bremser, men kun aktiverer bremselyset vil jeg nok også
> altid kunne slippe afsted med at henvise til min egen bremseaftand til
> forankørende.

Hvis der er en forankørende.

> Endelig foretrækker jeg altid at køre væk fra den slags fjolser, når
> det er muligt.

Er bare så ærgeligt at få en fartbøde pga. en der ik holder afstand bagved.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 13-07-08 00:29

Henrik Stidsen skrev:

> Er bare så ærgeligt at få en fartbøde pga. en der ik holder afstand bagved.

Regner ikke med at de der kører for tæt er betjente

--
Niels

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-07-08 01:24

> Regner ikke med at de der kører for tæt er betjente

Fotovogn, lasermåling, kamerafælde - der er mange muligheder ;)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-07-08 16:16

Niels P Sønderskov skrev:
> Regner ikke med at de der kører for tæt er betjente

Det skal du så ikke være sikker på.

Fik engang en fartbøde for at køre 104,4 km/t, 0,4 km/t over grænsen.

Den betjent der skrev bøden kørte så tæt bag mig at hans forlygter var
under underkanten af bagruden i den stc. jeg kørte i.

Havde forskellen til bødtaksten under været mere end de 200,- den var
var vi endt i retten, sikkert efter en anmeldelse mod betjenten om groft
uforsvarlig kørsel.

Min påstand ville havde været at de sidste 0,4 km/t var kommet ved at
han "skubbede" mig.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-07-08 17:07

Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote in

> Fik engang en fartbøde for at køre 104,4 km/t, 0,4 km/t over grænsen.

Hvor er fartgrænsen 104km/t?

> Havde forskellen til bødtaksten under været mere end de 200,- den var
> var vi endt i retten, sikkert efter en anmeldelse mod betjenten om groft
> uforsvarlig kørsel.

En sag du sandsynligvis ville have tabt, du har ingen beviser og det vil
være påstand mod påstand.

> Min påstand ville havde været at de sidste 0,4 km/t var kommet ved at
> han "skubbede" mig.

Med mindre hans bil rørte din kan han ikke skubbe dig og du kan altså ikke
bruge ham som undskyldning.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-07-08 19:00

Henrik Stidsen skrev:
> Hvor er fartgrænsen 104km/t?

80 km/t + 20%

> En sag du sandsynligvis ville have tabt, du har ingen beviser og det vil
> være påstand mod påstand.

Det skal du ikke være så sikker på. Betjenten var alene og jeg havde tre
kunder i taxi'en. Så alene på spørgsmålet om afstand kunne jeg godt
komme afsted med at stå bedst.

> Med mindre hans bil rørte din kan han ikke skubbe dig og du kan altså ikke
> bruge ham som undskyldning.

Du skulle tage og lære noget om aerodynamik.

Det er ikke særlig tit man får lejlighed til at observere det, men selv
med din lille bil skubber du luft FORAN bilen. Og sikkert mere end du er
klar over.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-07-08 19:09

> 80 km/t + 20%

Hvor må man køre 20% for stærkt før det gælder?

> Du skulle tage og lære noget om aerodynamik.

Hva vil du gerne have jeg skal lære?

> Det er ikke særlig tit man får lejlighed til at observere det, men
> selv med din lille bil skubber du luft FORAN bilen. Og sikkert mere
> end du er klar over.

Der skal godt nok noget af en bil til for at skubbe en anden bil alene på
lufttrykket... Der skal også pænt meget lufttryk for at give 24,4 km ekstra
til din bil.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 15-07-08 23:42

Henrik Stidsen skrev:
> Hvor må man køre 20% for stærkt før det gælder?

Hvis du nu går tilbage til det indlæg hvor jeg skriver det, finder du ud
af at 104 km/t er grænsen mellem 2 satser.

Jeg kan i øvrigt oplyse at forskellen på bødestørrelsen i de to satser
var 200,- kr.

> Hva vil du gerne have jeg skal lære?

Det der er nødvendig for at du forstår hvor jeg vil hen uden at begynde
en omgang insektkorpulering.

Se ovenfor.

(Gloriepudser!)

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-07-08 23:13

> Hvis du nu går tilbage til det indlæg hvor jeg skriver det, finder du
> ud af at 104 km/t er grænsen mellem 2 satser.

Nej du skriver altså bare at du fik en bøde for at køre 104,4km/t og det
benævner du som 0,4km/t over grænsen. Da du ikke specificerer hvilken
grænse det er kan jeg kun gå ud fra at du mener den gældende fartgrænse.
Derfor mit spørgsmål.

Fra : Finn

Dato : 18-07-08 03:20

Henrik Stidsen skrev:
> [...]
> benævner du som 0,4km/t over grænsen. Da du ikke specificerer hvilken
> grænse det er kan jeg kun gå ud fra at du mener den gældende fartgrænse.

Insektkorpuleren.

--
Mvh Finn

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-07-08 18:04

Finn <n@a.invalid> wrote in news:g5oukf$1aog$1@newsbin.cybercity.dk:

> Insektkorpuleren.

Øh nej...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-07-08 19:15

Henrik Stidsen skrev:
> Øh nej...

Jo, du vil bare, vanligvis, ikke være ved det.

Du ved jo godt hvad det er jeg mener med det jeg skriver.

Og skriver du at du ikke gjorde blever jeg, mod sædvane, nødt til at
betragte dig som liggende et sted mellem halvdum, og dum.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-07-08 19:42

> Jo, du vil bare, vanligvis, ikke være ved det.

Du taler mod bedre vidende.

> Du ved jo godt hvad det er jeg mener med det jeg skriver.

Nej Finn, der var INGEN der forstod det du skrev på samme måde som du
efterfølgende siger du mente det.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-07-08 21:05

Henrik Stidsen skrev:
> Du taler mod bedre vidende.

Skal jeg virkelig til at have fat i det du klippede væk?

> Nej Finn, der var INGEN der forstod det du skrev på samme måde som du
> efterfølgende siger du mente det.

"Ingen" er alle sammen. Og det er du HELT sikker på passer?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-07-08 22:47

> Skal jeg virkelig til at have fat i det du klippede væk?

Jeg vil egentlig gerne have du finder det indlæg hvor du skrev det om at
det var 0,4km/t over grænsen til næste bødesats. Jeg har ikke set det.

> "Ingen" er alle sammen. Og det er du HELT sikker på passer?

Find en der forstod det på samme måde som dig. Held og lykke ;)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-07-08 02:03

Henrik Stidsen skrev:
> Jeg vil egentlig gerne have du finder det indlæg hvor du skrev det om at
> det var 0,4km/t over grænsen til næste bødesats. Jeg har ikke set det.

Hvis man nu gjorde sig blot en smule umage havde man hurtigt regnet "80
- 88 - 96 - 104". "104,4? Ahaaaa 0,4 over en grænse!".

Jeg ved så ikke med dig, men for mig er det paratviden.

Ganske ligesom "45 - 50 - 55 - 60, Ups!" (Lad os se om du kan greje
den?)

> Find en der forstod det på samme måde som dig. Held og lykke ;)

Hvorfor skulle jeg dog det? Jeg skal blot have dig til at forstå at der
er meget du har at lære endnu.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-07-08 02:54

> Hvis man nu gjorde sig blot en smule umage havde man hurtigt regnet
> "80 - 88 - 96 - 104". "104,4? Ahaaaa 0,4 over en grænse!".

Du er vist ude på tynd is nu...

> Jeg ved så ikke med dig, men for mig er det paratviden.

Jeg kan nogenlunde huske hvor klippekortet skal findes frem men derudover
interesserer grænserne mellem de forskellige bødesatser mig ikke
synderligt.

Ja ja, du snakker udenom som sædvanlig.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-07-08 08:07

Henrik Stidsen skrev:
> Du er vist ude på tynd is nu...

Er jeg? Er det ikke bare fordi du mangler nogle års erfaring før den
slags er indelysende?

> Jeg kan nogenlunde huske hvor klippekortet skal findes frem men derudover
> interesserer grænserne mellem de forskellige bødesatser mig ikke
> synderligt.

104 ER en "klippegrænse", så den burde vel ringe alene af den grund?

Nu var det her så godtnok længe før der var nogender havde "opfundet"
klippekortet.

> Ja ja, du snakker udenom som sædvanlig.

Nej, jeg gider blot ikke igen. Jeg foretrækker en smækker til den slags.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-07-08 12:52

> 104 ER en "klippegrænse", så den burde vel ringe alene af den grund?

Ja, på en vej hvor man må køre 80km/t. Men du glemte også at fortælle
hvilken vej du kørte på... Man sku tro du kun havde fået halvdelen af
indlægget med før du trykkede send ;)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-07-08 14:01

Henrik Stidsen skrev:
> Ja, på en vej hvor man må køre 80km/t. Men du glemte også at fortælle
> hvilken vej du kørte på... Man sku tro du kun havde fået halvdelen af
> indlægget med før du trykkede send ;)

Og når så sådan et indlæg møder dig, der kun har fået halvdelen af
erfaringerne, SKAL der opstå problemer.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Kent Friis

Dato : 19-07-08 19:54

Den 18 Jul 2008 21:47:20 GMT skrev Henrik Stidsen:
> Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote in

> Jeg vil egentlig gerne have du finder det indlæg hvor du skrev det om at
> det var 0,4km/t over grænsen til næste bødesats. Jeg har ikke set det.

Nu skal jeg finde det til dig:

"Havde forskellen til bødtaksten under været mere end de 200,- den var
var vi endt i retten"

Medmindre du tror at "bødetaksten under" er bøden for at overholde
hastighedsgrænserne, er der altså ikke noget at være i tvivl om.

> Find en der forstod det på samme måde som dig. Held og lykke ;)

Kuk-kuk :-þ

Mvh
Kent

.... for katten.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-07-08 20:42

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote in

> [...]

> Medmindre du tror at "bødetaksten under" er bøden for at overholde
> hastighedsgrænserne, er der altså ikke noget at være i tvivl om.

Okay så, jeg gi´r mig.

> Kuk-kuk :-þ

Du er så åbenbart den eneste der vil stå ved det - prøv at læse de andre
kommentarer.

Fra : Kent Friis

Dato : 19-07-08 19:51

Den 17 Jul 2008 22:12:58 GMT skrev Henrik Stidsen:
> [...]
> benævner du som 0,4km/t over grænsen. Da du ikke specificerer hvilken
> grænse det er kan jeg kun gå ud fra at du mener den gældende fartgrænse.

Hvor er forskellen 200 kroner imellem bøden for at køre 0,4 km/t for
stærkt og bøden for at overholde fartgrænsen?

Det var allerede i det første indlæg at bøden kun var 200,- dyrere pga.
de 0,4 km/t.

Mvh
Kent

.... for katten.

Fra : Tom Jensen

Dato : 14-07-08 19:41

> 80 km/t + 20%
>
> --
> MVH Finn Guldmann

hvilken farve er himlen i din verden

du er sku for viderekomne.

iøvrigt spændende regnestykke.

mvh tom

Fra : Finn Guldmann

Dato : 15-07-08 23:44

Tom Jensen skrev:
> hvilken farve er himlen i din verden
> du er sku for viderekomne.
> iøvrigt spændende regnestykke.

Syntes du ikke at det er nok at Henrik skal have det ind med skeer,
skåret ud i pap og bøjet i neon?

Begynder du nu også?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-07-08 08:22

Finn Guldmann skrev den 14-07-2008 20:00:

> 80 km/t + 20%

Giver det ikke kun 96?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-07-08 23:16

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote in

> Giver det ikke kun 96?

Jo.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-07-08 03:25

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:
> Giver det ikke kun 96?

Så 80 + 30% da.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-07-08 18:07

> Så 80 + 30% da.

Kan du ik lige liste alle fejlene i din historie med det samme så vi ved
hva vi har at stole på? ;)

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 13-07-08 17:27

Finn Guldmann skrev:

> Det skal du så ikke være sikker på.

Imponerende historie. Hovedopskriften på at undgå bøder er selvfølgelig
først og fremmest at køre ordentligt. De værste fæpander er vel dem, der
som en af de nærværende, kører 80 km/t forbi en skole i en 30 km/t zone.
Jeg har bekendte der har mistet et barn på den konto.

Ellers, først og fremmest for egen sikkerheds skyld, at være opmærksom
og vågen. Alt for mange trafikanter sover, og er først og fremmest ikke
opmærksome på trafikken bagude. Sidegevinsten er selvfølgelig at man
også opdager lovhåndhæverne hvis fx de lokale fartgrænser ikke helt
svarer til ens egen opfattelse.

--
Niels

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-07-08 19:03

http://www.foxladi.com/urt/soelvpudsemiddel

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-07-08 18:11

Finn Guldmann skriver:

> Fik engang en fartbøde for at køre 104,4 km/t, 0,4 km/t over grænsen.

Uddeler man ikke fartbøder for under 30% ekstra ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-07-08 19:17

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Uddeler man ikke fartbøder for under 30% ekstra ?

Jo, allerfald når det er en ATK.

Andre har jeg ikke fået idet område, så det ved jeg ikke.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-07-08 19:27

Finn Guldmann skriver:

> Jo, allerfald når det er en ATK.

Hvad er dit problem så ?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-07-08 21:00

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Hvad er dit problem så ?

Jeg har ingen problem. Jeg betalte min bøde. Uden at kny.

Og betjenten havde mere travlt med at vi fik det overstået end jeg
havde. "Du har jo kunder i vognen." - "Fastpriskunder. De kan sgu få lov
at vente."

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-07-08 20:35

> "Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> wrote in

> Det er nu rigtig nok, du må jo ik køre og bremse uden grund.

Jeg tror nu heller ikke at han bremsede, men det kan ingen af os vide. Jeg
tror han gjorde som jeg normalt gør i den situation, aktiverer bremselyset
for at signalere til vedkommende bagved om at holde afstand.
Det får mig til at tænke på, hvordan skal man forstå den skrevne lov om at
man ikke må bremse? Må man ikke nedsætte farten pludseligt eller må man end
ikke aktivere bremselyset?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-07-08 19:22

On 12 Jul 2008 17:27:53 GMT, Henrik Stidsen <inbox@henrikstidsen.dk>
wrote:

>Altså ligesom selvbetjeningsstationerne har gjort i mange år?

>--

Nej Henrik. Nu har du (igen) misforstået emnet.

Det var ikke de forskellige tankstationers indretning, og deres måde
at sælge fuel på, jeg havde i tankerne.

Jeg tænkte mere på de superhelte der har fået så lidt opdragelse, at
de stikker af fra regningen. Det er s'gu sølle.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-07-08 19:57

> Nej Henrik. Nu har du (igen) misforstået emnet.

Du skal altså lige huske det der med fornærmelser i weekenden, det gider vi
ik ;)

> Det var ikke de forskellige tankstationers indretning, og deres måde
> at sælge fuel på, jeg havde i tankerne.

Sådan som dine tanker fungerer er det jo umuligt at vide hva der er i dem
;)

> Jeg tænkte mere på de superhelte der har fået så lidt opdragelse, at
> de stikker af fra regningen. Det er s'gu sølle.

Det har du fuldstændig ret i.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-07-08 21:10

On 12 Jul 2008 18:57:26 GMT, Henrik Stidsen <inbox@henrikstidsen.dk>
wrote:

>Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

>Du skal altså lige huske det der med fornærmelser i weekenden, det gider vi
>ik ;)

>--

Det er noget du forsøger at indføre, fordi du har fundet ud af at det
er i week-enden jeg har tid til at lege med dig.

>--

>Sådan som dine tanker fungerer er det jo umuligt at vide hva der er i dem
>;)

>--

Jeg véd det godt.

>--

>Det har du fuldstændig ret i.

>--

Det var da altid noget.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-08 21:13

On Sat, 12 Jul 2008 22:09:57 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>

>Det var da altid noget.

Hmmm..........yikes............hmmm...........minder mig af en eller
anden grund om 1000-vis af indlæg af Finn og Henrik )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-07-08 21:16

On Sat, 12 Jul 2008 22:13:19 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>
>Hmmm..........yikes............hmmm...........minder mig af en eller
>anden grund om 1000-vis af indlæg af Finn og Henrik )

Hvorfor synes du at jeg skal blandes ind i det??

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-08 21:22

On Sat, 12 Jul 2008 22:15:50 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Hvorfor synes du at jeg skal blandes ind i det??

Måske fordi du skulle kigge lidt på tråden og lidt tilbage! *g*
Men det er dit valg )

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-07-08 16:09

Folmer Rasmussen skrev:
> Hvorfor synes du at jeg skal blandes ind i det??

Og hvad skal jeg blandes i denne tråd for?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-07-08 23:24

> Det er noget du forsøger at indføre, fordi du har fundet ud af at det
> er i week-enden jeg har tid til at lege med dig.

Øv, afsløret;)

Fra : Claus Frørup

Dato : 12-07-08 22:18

Isang tao pinangalanan, Henrik Stidsen nagsulat:

>Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in
klip

>Sådan som dine tanker fungerer er det jo umuligt at vide hva der er i dem
>;)
Nu skrev den kære Folmer jo lidt tidligere om gyllespredere...........

hæhæhæ

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.