Mere signatur ...
Fra : Bjarke@Escape

Dato : 10-07-08 23:38

Nu huskede jeg jo så lige også at få signatur på pc'en i båden....

Men det ville jo være checket at lave et lille program der lige kunne skrive
positionen ned i signaturen. Men er der nogen der ved hvor oulook express
gemmer de signaturer man definerer ?

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Steffen Skov

Dato : 11-07-08 10:58

Hej Bjarke
Sjov ide!
Prøv samme spørgsmål i nedenstående gruppe:
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
hilsen Steffen
--
"E´baad" Pd26, Århus.

Fra : Michael Larsen

Dato : 12-07-08 00:06

> [...]
> skrive positionen ned i signaturen. Men er der nogen der ved hvor oulook
> express gemmer de signaturer man definerer ?

På min maskine gemmes den her C:\Documents and
Settings\Brugernavn\Application Data\Microsoft\Signaturer\Navnet på signatur
teksten.txt

HTH

--
Michael from the mellow beach at Vemmetofte.
camping@vemmetofte.dk

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 12-07-08 18:54

Mærkeligt. Det bibliotek har jeg ikke.... ej heller en fil med
signaturteksten ...

Bjarke
Direkte fra Kastrup ..via 'NoPayNet'.....

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Lars Hansen

Dato : 13-07-08 09:27

> Mærkeligt. Det bibliotek har jeg ikke.... ej heller en fil med
> signaturteksten ...

Har I to samme operativsystem i tankerne...? XP? Vista?

Bjarke, kan du ikke først sætte signaturen til f.eks. "Pladderballe" og så
bagefter søge på "Pladderballe" i søgefeltet "Et ord eller en sætning i
filen" på hele harddisken, så må den relevante placering og det rette
filnavn da dukke op.

VH,
Lars

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 13-07-08 15:26

Jeg kører XP. Jeg prøvede at søge efter en fil med "pladderballe navnet"
uden held, men jeg kan lige prøve det i aften når jeg ligger stille. Jeg
skal jo også holde udkik ....

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 13-07-08 21:20

Desværre .... navnet kunne ikke findes nogle steder ...

Bjarke

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Michael Larsen

Dato : 13-07-08 23:51

Hej Bjarke

Jeg bruger XP, men har brugt min signatur siden 95
Hvorfor filen er endt der, må man spørge M$ om.

Du kan oprette en ny .txt fil. f.eks pladderballe.txt. Den pladserer du hvor
du vil. Et nemt sted vil være i Dokumenter.
I pladderballe filen skriver du den signatur du vil bruge.
Herefter kan du i Outlook Expres gå ind i
funktioner/indstillinger/signaturer. Her tilføjer du en ny signatur og
sætter prik i fil. Derefter peger du på din pladderballe fil.

HTH

--
bladderpalle rykker bare

Og nu får jeg nok lidt vrøvl for at indsætte to signaturer

Fra : Steffen Skov

Dato : 14-07-08 10:28

Hejsa
Nu prøver jeg lige med at lave en signatur i txt-format (notepad) og lagre
den, for at hente den.
Dette er en test, så bær over med mig
Hilsen Steffen
---
"E´BAAD", Pd26, Århus

PS. Det virker sgu!

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 14-07-08 11:28

Smart.... det er vejen frem....

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Lars Thorborg

Dato : 14-07-08 19:49

Hej alle
prøver lige...
hilsen Lars

Fra : Lars Thorborg

Dato : 14-07-08 20:01

"Lars Thorborg" <lars.thorborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
> prøver lige...
> hilsen Lars

Virker tilsyneladende ikke i XP

Hilsen Lars
--
ISIS - Bianca 28 - Frederikssund
Jo-hvis man går i indsæt signatur når man har svaret - ikke automatisk???

Fra : Lars Thorborg

Dato : 14-07-08 20:04

Har lige fjernet et flueben mere, så skulle den være der??

Hilsen Lars

Fra : Lars Thorborg

Dato : 14-07-08 20:07

Ja --- Fantastisk

Hilsen Lars igen igen

Fra : Michael Larsen

Dato : 15-07-08 00:00

Tja, så har man da ikke levet forgæves

Fra : Michael Larsen

Dato : 15-07-08 23:06

Man kan også gemme signaturen i en *.htm fil, og det giver unægtelig flere
og sjove muligheder.

Fra : Morten Hindsholm

Dato : 17-07-08 07:16

"Michael Larsen" <mila@post3.tele.dk> writes:
> Man kan også gemme signaturen i en *.htm fil, og det giver unægtelig flere
> og sjove muligheder.

Det kan man ja, men man kan ikke gå ud fra at læserens newsreader forstår
HTML, så man bør holde sig til ren tekst.

--
/\/\orten

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 14-07-08 20:22

> [...]
> ISIS - Bianca 28 - Frederikssund
> Jo-hvis man går i indsæt signatur når man har svaret - ikke automatisk???

OE læser signatur-filen ved opstart af programmet, dvs det er kun hvis man
har brugt "tekst"-vinduet.
Hvis man bruger "fil", så hentes den først når man trykker svar, ny osv...

Det bruger vi til dagligt i firmaet, hvor enkelte signatur elementer bliver
genereret af en database.

-Leon