Usermanual Mariner udebords 1992 60 HP
Fra : TT

Dato : 10-07-08 09:38

Nogle der ved om man kan finde sådan en, eller hvor man kan købe den. Eller
vil anbefale noget helt andet.

NB! Hvorhenne skal omdrejningerne ligge ved cruise hastighed, sådan generelt
?

-Torben

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 16:24

Er det ikke en af de årgange, hvor de er det samme som Mercury ? Jeg købte
på eBay en CD skive med alle manualer på Mercury 6-15 hp og de passede exakt
på min Mariner 8. Mindes at der også var CD'er til større Mercury ....

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 16:31

Hurtig søgning giver:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1990-2002-MERCURY-outboad-TWO-STROKE-service-MANUAL-CD_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em63Q2el1177QQhashZitem160257933765QQitemZ160257933765

http://cgi.ebay.co.uk/MERCURY-MARINER-OUTBOARDS-MANUAL-ON-CD_W0QQitemZ370065601910QQcmdZViewItem?hash=item370065601910&_trksid=p3286.m14.l1318

http://cgi.ebay.co.uk/MERCURY-MARINER-30-40-50-55-60-WORKSHOP-SERVICE-MANUAL_W0QQitemZ190233580202QQcmdZViewItem?hash=item190233580202&_trksid=p3286.m14.l1318

http://cgi.ebay.co.uk/Mercury-outboard-motor-manual-Clymer-3-275HP-1990-93_W0QQitemZ320264220095QQcmdZViewItem?_trksid=p3286.m20.l1116

Det er muligt at "google is your friend" hvis man savner information.... Men
hvis man skal købe 'noget mærkeligt', så er det altså eBay der er vejen frem

Fra : TT

Dato : 18-07-08 09:10

> Det er muligt at "google is your friend" hvis man savner information....
> Men hvis man skal købe 'noget mærkeligt', så er det altså eBay der er
> [...]

Mange tak, har købt en nu

-Torben