Tips til Valencia
Fra : Nina

Dato : 10-07-08 21:07

Hej alle sammen.

Sidst på måneden går turen 10 dage til Valencia i Spanien. Vi har
tjekket diverse turistguides inden, men kunne godt tænke os at høre, om
der er nogle, der har egne erfaringer ?
Vi skal helt sikkert til deres store akvarium og Mercado Central, men
vil generelt bare gerne høre erfaringer fra folk, der har været der.

- Nina

Fra : LH

Dato : 13-07-08 10:33

Hejsa

Vi har været i Valencia 2 gange det sidste halve år, så vi har set en
del af byen.
Selve byen er dejlig nem at komme rundt i da metroen er godt udbygget
eller hænger fint sammen med skinnebussen. Det er praktisk taget
muligt at komme ned til strand promenaden fra hele byen.

Vi var meget betaget af strand promenaden. ellers beøgte vi et
spændende marked som fyldte en hel bydel en lørdag formiddag.
Vi boede lige overfor det nye fodbold stadion på Euro Gran Valancia

Anden gang i Valencia lejede vi en bil og kørte nord på. Boede på en
rigtig dejlig camping plads 200 km nord for Valencia
www.Latorredelsol.com

Bileje i spanien er meget overkommelig, 1500 kr for 10 dage +
brændstof

Det bedste ved Valencia er at det er så billigt at komme til, rejs med
ryan fra Billund og man kan med lethed komme derned for 500- 800 kr pr
person.
Det er billigere end jeg kan komme md DSB til KBH !!

Hvis du vil vide mere om Valencia og omegn skriv til
lhj26XXX@hotmail.com fjern xxx

mvh
LH