Hamborg Banegård -> Hamborg lufthavn?
Fra : Lars

Dato : 09-07-08 23:30

Hej

Jeg har aldrig fløjet fra Hamborg, men jeg overvejer at købe en billig
billet med afgang fra Hamborg.

Er der nogen, som kan fortælle mig hvordan man kommer fra Hamborg Hbf. til
lufthavnen? Om transport tid? Er det besværligt?

Hjemmesiden http://www.ifly.com/hamburg-airport/ground-transportation siger
bare "comming soon! Information about Hamburg Airport public transportation,
including bus & train info to help you get to and from HAM airport" :)

m.v.h Lars

Fra : Bjarne

Dato : 10-07-08 07:53

Lars skrev:
> [...]
> including bus & train info to help you get to and from HAM airport" :)

Kan dette bruges?
http://www.jasper.de/de/angebot/airport-express/city-linie.html

vh
Bjarne

Fra : Lars

Dato : 10-07-08 10:49

"Bjarne" <alvar.hanso.dk@gmail.com> wrote in message

<snip>
> Kan dette bruges?
> http://www.jasper.de/de/angebot/airport-express/city-linie.html
<snip>

Det er fornuftigt ud. Mange tak!

m.v.h Lars

Fra : Armand

Dato : 10-07-08 22:09

Bjarne skrev:

> Kan dette bruges?
> http://www.jasper.de/de/angebot/airport-express/city-linie.html

- - - - - Som tillige oplyser mellem linierne at der er ved at blive
færdiggjort en S-bane strækning mellem City og lufthavnen, hvilket er
værd at notere sig for senere brug!

--
Armand.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 10-07-08 11:30

Lars wrote:
> Er der nogen, som kan fortælle mig hvordan man kommer fra Hamborg
> Hbf. til lufthavnen?

http://www.airport.de/de/verkehrsanbindung.html

Vh Mark

Fra : Bo

Dato : 10-07-08 12:37

On 10 Jul., 01:30, "Lars" <a....@a.c.b> wrote:
> [...]
> including bus & train info to help you get to and from HAM airport" :)

Abildskou.dk har non-stop busser fra de store byer i DK direkte til
Hmb Airport
http://www.abildskou.dk/frameset/run_frame_common.asp?topID=1&comfile=225&TopMenuID=39&LangRef=5&Area=
vh Bo

Fra : søren brix

Dato : 10-07-08 21:35

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> m.v.h Lars

Abildskou.dk har non-stop busser fra de store byer i DK direkte til

Store byer i danmark = danmark stopper i nord ved århus

godnat

Søren

Fra : Armand

Dato : 10-07-08 22:14

søren brix skrev:
> "Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i meddelelsen
>

> Abildskou.dk har non-stop busser fra de store byer i DK direkte til
> Hmb Airport
>
> Store byer i danmark = danmark stopper i nord ved århus

Til KBH, ja (sikkert p.g.a. brug af færgen), men prøv lige at klikke på
"vores internationale ruter"! :
"Ta' bussen til Berlin eller Hamburg Airport
Fra Århus - Vejle - Kolding - Flensburg til Berlin via Bad Segeberg
eller til Hamburg Airport via Neumünster." !

--
Armand.