Her må være noget for tunerne! ;-)
Fra : Ukendt

Dato : 11-07-08 20:35

http://politiken.dk/touren/article538490.ece
Det ser ud til, at det store dopingsyndikat har fundet en synder
Hvorfor ikke ringe ned og spørge, hvordan man får en diesel til at se
uskyldig ud )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Mogens

Dato : 12-07-08 05:49

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> http://politiken.dk/touren/article538490.ece
> Det ser ud til, at det store dopingsyndikat har fundet en synder
> Hvorfor ikke ringe ned og spørge, hvordan man får en diesel til at se
> uskyldig ud )

Håber ikke Tour de France skal til at være en del af dette forum. Som en
landsdækkende undersøgelse netop har bevist, er den danske eufori
desangående blæst væk grundet de mange skandaler - inkl hos undertegnede...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-07-08 07:43

On Sat, 12 Jul 2008 04:48:32 GMT, "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk>
wrote:

>Håber ikke Tour de France skal til at være en del af dette forum. Som en
>landsdækkende undersøgelse netop har bevist, er den danske eufori
>desangående blæst væk grundet de mange skandaler - inkl hos undertegnede...

Hvilke skandaler har der været hos dig?

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Mogens

Dato : 12-07-08 08:54

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilke skandaler har der været hos dig?

Ja, "den" danske sprog er en svær ting...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-07-08 13:52

> [...]

>landsdækkende undersøgelse netop har bevist, er den danske eufori
>desangående blæst væk grundet de mange skandaler - inkl hos undertegnede...

Nu synes jeg du skulle vise lidt overbærenhed. Det er ikke så ofte at
der afholdes konkurrencer kun for læger og apotekere.

--

Venlig hilsen
Folmer