mørdbrad
Fra : marlene

Dato : 10-07-08 14:58

skal lave mørbrad til buffet på lørdag

mangler nogle gode ideer.
har tænkt to fade med to tre rækker drys

f.eks. tørret tomater+ feta+ oliven
hakket peanuts
mango+ krydderdrys
bacon + ristet løg.

har i nogle gode ideer der lige kan tilføjes ved serveringen.

hvad bruger I?
havde tænkt at hælde lidt citronsaft og olivenolie over striben med peanuts.
men...mangler super friske ideer.

malene

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-08 21:53

"marlene" <rin@nyk.dk> skrev i en meddelelse

> skal lave mørbrad til buffet på lørdag

Start med at fortælle fra hvilket dyr, mørbraden stammer.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : marlene

Dato : 11-07-08 07:47

Fra : Max

Dato : 11-07-08 07:55

Hej marlene

Mørbrad fra gris er nu ikke så spænnende syntes jeg, et stykke
godt marmoreret mignon er mere smagsfyldt syntes jeg.

--
Mvh Max