Fiskefrikadeller og tilbehør?
Fra : Connie Toft

Dato : 09-07-08 20:28

Jeg efterlyser en rigtig god opskrift på fiskefrikadeller.
Har fået overtalt ellers ikkefiskespisende mand til at det er
torsdagens menu.
Jeg har 1 kg torsk, mon ikke det kan bruges.
Men gider ikke lige persillesovs og nye kartofter, eller rugbrød med
remulade, så hvad skal jeg så lige finde på?

Connie

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-08 20:50

Connie Toft wrote:
> [...]
> Men gider ikke lige persillesovs og nye kartofter, eller rugbrød med
> remulade, så hvad skal jeg så lige finde på?

Jeg vil foreslå frisk pasta og en hjemmelavet tomatsovs - det er dejligt, og
passer godt til årstiden.
Ellers er ris og karrysovs også godt til fiskefrikadeller..

Louise

Fra : Ole Christiansen

Dato : 10-07-08 06:52

"Connie Toft" <ct-hl@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men gider ikke lige persillesovs og nye kartofter, eller rugbrød med
> remulade, så hvad skal jeg så lige finde på?

Se den 15/6 kl 1741. Har lige været oppe at vende.

--
Ole

Fra : Ralph Køster

Dato : 10-07-08 07:01

Put evt noget laks i.
Det øger kvaliteten af frikedellen, hvis du spørger mig.

Ralph,

Fra : Connie Toft

Dato : 10-07-08 20:03

>Se den 15/6 kl 1741. Har lige