madkvalitet - lad os få mærket dansk kød!!~
Fra : fix

Dato : 09-07-08 10:57

TV 2 Nyhederne - Salmonellakød fundet i Viborg

Det mest uhyggelige:

"Vi har fuldstændig kontrol over, hvor hvert eneste gram kød er gået hen, og
nu er det resterende blevet låst på vores lager, indtil det kan blive sendt
til varmebehandling," siger Michael Holst

Burde det ikke gå direkte til destruktion?????

Og var det ikke mere interessant at høre om forureningskilden?

Fra : Max

Dato : 09-07-08 11:47

Hej fix

> TV 2 Nyhederne - Salmonellakød fundet i Viborg

Og det var danske mørbrader :)

--
Mvh Max

Fra : fix

Dato : 09-07-08 11:50

Max wrote:
> Hej fix

> Og det var danske mørbrader :)
Det var også ment lidt i relation til de aktuelle tiltag fra DF vedr.
dannebrogsflag på dansk kød

Jeg missede iøvrig linken med min paste:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-12940460.html?forside

finn

Fra : Max

Dato : 09-07-08 12:07

Hej finn

> Det var også ment lidt i relation til de aktuelle tiltag fra DF vedr.
> dannebrogsflag på dansk kød

Min personlige holdning er at oprindelsen er ligegyldigt i
forhold til kvalitet og renhed.

--
Mvh Max

Fra : fix

Dato : 09-07-08 12:18

Max wrote:
> Hej finn

> Min personlige holdning er at oprindelsen er ligegyldigt i
> forhold til kvalitet og renhed.

Det kan ingen vel være uenige i. Jeg ville bare høre om andre læser artiklen
på samme måde som jeg, og er rystet over
"det resterende blevet låst på vores lager, indtil det kan blive sendt til
varmebehandling"
som sige mig at det bagefter skal i distributuon igen. Ellers er der vel
ikke grund til at varmebehandle, hvis det destrueres bagefter.

finn