Star Wreck: In the Pirkinning
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-07-08 17:45

Så lige denne her underlige film i går,
jeg ved ikke om den har været fremme her inde.

http://www.starwreck.com/download.php
Gratis Finsk Star Trek parodi med fed CGI.

Hentede den med uk undertekster over bittorrent på 30 min.

Jan Rasmussen

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 12-07-08 14:47

On Wed, 09 Jul 2008 18:45:28 +0200, Jan Rasmussen wrote:

> [...]
>
> http://www.starwreck.com/download.php
> Gratis Finsk Star Trek parodi med fed CGI.
>
> Hentede den med uk undertekster over bittorrent på 30 min.
Ja, den var da meget skæg, så jeg forsøgte at sprede linket rundt omkring
og fik blot besked om at "den er da gammel".

Tomas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-07-08 14:54

Hej!

Tomas Pedersen wrote:
> Ja, den var da meget skæg, så jeg forsøgte at sprede linket rundt omkring
> og fik blot besked om at "den er da gammel".

Det er den da også

Men uanset hvad, som ST fan (har set alt, undtagen TOS) kan jeg altså ikke holde
til at set StarWreck. Mage til bras (sorry) skal man da lede længe efter :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : PerX ...

Dato : 13-07-08 05:03

In article <4878b5c5$0$90269$14726298@news.sunsite.dk>, patina@dbmail.dk
says...

> Ja, den var da meget skæg, så jeg forsøgte at sprede linket rundt omkring
> og fik blot besked om at "den er da gammel".

Det er den jo også :) Nu er forsøger de at lave den med nazister på
månen som jeg postede et link til tidligere på året.