Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sælge billeder til aviser?
Fra : Michael

Dato : 11-07-08 04:21

Jeg har taget et billede af de 2 første iPhones som blev solgt i DK,
samt ejermændene.

Findes der et link med priser, hvis man vil sælge til nyhedsmedierne?

Jeg havdet ikke i min vildeste fantasi forestillet mig køen foran
Telia´s butik på strøget ville strække sig ca. 200m.

Mvh.

Michael

Fra : jagge

Dato : 11-07-08 05:42

Michael <ingenspam@invalid.dk> wrote:

> Jeg har taget et billede af de 2 første iPhones som blev solgt i DK,
> samt ejermændene.
>
> Findes der et link med priser, hvis man vil sælge til nyhedsmedierne?

Jeg tror standard er noget med 1000 kr for et billede hvis det trykkes i
politiken.

Det var hvertfald hvad jeg fik for et rimeligt stort billede.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Michael

Dato : 11-07-08 12:10

jagge skrev:

> [...]
> politiken.
>
> Det var hvertfald hvad jeg fik for et rimeligt stort billede.

Det var ogå den pris man kunne få på Ekstra Bladet i følge deres
hjemmeside.

Mvh.
Michael

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 11-07-08 05:58

"Michael" <ingenspam@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har taget et billede af de 2 første iPhones som blev solgt i DK,
> samt ejermændene.
http://www.bt.dk/article/20080711/mobil/80711001/

BT var der også GGG

Fra : Michael

Dato : 11-07-08 11:50

Torben og Marie-louise Ager skrev:
> "Michael" <ingenspam@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/article/20080711/mobil/80711001/
>
> BT var der også GGG

Jeg tvivler på jeg får solgt billedet
Har taget det næsten 100% identiske billede
Men det var en fed event at fotografere.
Jeg havde kontaktet en fra Telia´s kommunikationsafdeling
tidligere på dagen, og fik derfor lov til at komme ind sammen med pressen.

Mvh.

Michael

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 11-07-08 10:53

"Michael" <ingenspam@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg havdet ikke i min vildeste fantasi forestillet mig køen foran
> Telia´s butik på strøget ville strække sig ca. 200m.

Måske det her kan give et hint:
http://www.polfoto.dk/polfoto/app/;jsessionid=C0FDFF06F40101E07F83462B86135194?wicket:bookmarkablePage=%3Adk.polfoto.web.content.staticpages.about.PricesPage

Hel og lykke med salget

Paw J

Fra : Michael

Dato : 11-07-08 11:52

Paw Jeppesen skrev:

> "Michael" <ingenspam@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Man skal nok være en fotograf fra polfoto før man sælger noget.
Tak for linket.

Mvh.
Michael

Fra : Leif Langgaard

Dato : 11-07-08 11:33

> [...]
>
> Jeg havdet ikke i min vildeste fantasi forestillet mig køen foran
> Telia´s butik på strøget ville strække sig ca. 200m.

Jeg tror du kan glemme det, nyheden er brændt ud nu, men prøv da!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Michael

Dato : 11-07-08 11:55

Leif Langgaard skrev:
> "Michael" <ingenspam@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror du kan glemme det, nyheden er brændt ud nu, men prøv da!

Se mit svar til Torben. skal lige se mine billeder i gennem før
jeg oplader til min hjemmeside i løbet af dagen.

Mvh.
Michael