Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Finepix S5800 date/time
Fra : news

Dato : 09-07-08 12:25

Hej

NG
Har lige fået/købt et FinePix S5800,
og vil helst ikke have dato/tid på mine billeder
- hvordan undgår jeg det ?

På forhånd tak.
Jette

Fra : F.hansen

Dato : 09-07-08 16:34

"news" <no@spammail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> NG
> Har lige fået/købt et FinePix S5800,
> og vil helst ikke have dato/tid på mine billeder
> - hvordan undgår jeg det ?

Aner det ikke, men her kan du få manualen på engelsk

http://www.fujifilm.com/products/digital_cameras/s/finepix_s5800/pdf/index/finepix_s5800_manual_01.pdf

Mvh Finn

Fra : news

Dato : 10-07-08 09:14

Hej Finn

Jeg har en manual - og der står det ikke - derfor mit spørgsmål til NG
- måske andre kender et "kneb" ?

M.v.h.
Jette

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-07-08 10:51

> [...]
>
> NG
> Har lige fået/købt et FinePix S5800,
> og vil helst ikke have dato/tid på mine billeder

Der kommer da heller ikke dato/tid på billederne?
Prøv lige at tag et og læg på computeren og så se om der er dato på det. Det
er sikkert bare datoen på skærmen på kameraet du ser.
Ellers er det jo anbefalesværdigt at kontakte den butik det er købt i? Der
er vel lidt service med i sådan en handel.

Mvh Anders

Fra : news

Dato : 10-07-08 11:40

Hej Anders