Reference om Exception handling
Fra : Anders H. Andersen

Dato : 20-07-01 22:15

Hej
Jeg har bestemt mig for at blive bedre til exception handling.
Findes der ikke en eller anden guru som har skrevet en reference med
alle guldkorne.

Hvis der er nogen der har noget godt om det nye logger api som kommer
i JDK 1.4 kunne det også være interessant.

mvh
Anders

Fra : Kasper Nielsen

Dato : 21-07-01 00:26

"Anders H. Andersen" <aha@_Remove_this_ worldonline.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg har bestemt mig for at blive bedre til exception handling.
> Findes der ikke en eller anden guru som har skrevet en reference med
> alle guldkorne.

Javaworld havde en udemærket artikel engang
http://www.javaworld.com/jw-08-2000/jw-0818-exceptions.html

> Hvis der er nogen der har noget godt om det nye logger api som kommer
> i JDK 1.4 kunne det også være interessant.

Jeg ved ikke om det er noget godt, men her ihvertfald noget kritik
http://jakarta.apache.org/log4j/docs/critique.html
http://www.swzoo.org/documents/miscellaneous/jsr047/

--
Kasper Nielsen (knielsen@apache.org)

There are always four sides to every story: your side, their side, the
truth, and what really happened.

Fra : Flemming K. Jensen

Dato : 21-07-01 15:04

>Jeg har bestemt mig for at blive bedre til exception handling.
>Findes der ikke en eller anden guru som har skrevet en reference med
>alle guldkorne.

Hvis det ikke nødvendigvis behøver at være en guru
så kan du se på:

DocJava:
http://oracleda.ikasths.dk/intranet/teachers/fkj/docjava/

Under: