Audi A6 tillægsspørgsmål :-)
Fra : Poul G.

Dato : 10-07-08 19:02

Lige købt en brugt Audi A6 3,0 , 2002 med Webasto motorvarmer.
Der følger en fjernbetjening med der har to knapper...
Brugsforvirringen der følger med er for mig uforståelig.Nogen der på godt
dansk
,ganske kort lige kan forklare mig hvordan det virker / bruges ?
Hedder Telestart 80.
Er lidt fattesvag

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 10-07-08 20:01

"Poul G." <df@virker.ikke.slut> skrev i meddelelsen
> [...]
> dansk
> ,ganske kort lige kan forklare mig hvordan det virker / bruges ?

På min T90 (skule være magen til 80 bare længere rækkevidde) er venstre knap
on og højre off, men det står der også på dem.
Hvad er det præcist du ikke forstår i manualen?

Fra : Poul G.

Dato : 10-07-08 20:17

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> skrev i meddelelsen

> På min T90 (skule være magen til 80 bare længere rækkevidde) er venstre
> knap on og højre off, men det står der også på dem.
> Hvad er det præcist du ikke forstår i manualen?

Har fundet ud af at venstre starter et eller andet og højre stopper det.
Har trykket på knapperne , dioden lyser , men intet sker.Står lige ved siden
af bilen og
jeg kan ikke høre der sker en hylendes fis Kan heller ikke se mig ud af
, om det kun er en motorvarmer eller
om der også er kabinvarmer i dytten.. S`gutte nemt
Tyske brugsanvisninger er ikke min livret.Husker med gru tilbage på tysk
grammatik
med grydelåg und Alles !! TAK fordi i gider hjælpe mig.Har set her i
gruppen det skulle være godt
for motoren at blive varmet godt op inden kørslen og hvorfor ikke finde ud
af at bruge det benzinfyr , når nu det
er der ...

Fra : Mikael

Dato : 10-07-08 15:12

On 10 Jul., 21:17, "Poul G." <d...@virker.ikke.slut> wrote:

> [...]
> gruppen det skulle være godt
> for motoren at blive varmet godt op inden kørslen og hvorfor ikke finde ud

De felste af sådan nogle oliefyr starter ikke hvis
udendørstemperaturen er over +15 grader, måske derfor der ikke sker så
meget når du trykker på knappen.

Mikael

Fra : Poul G.

Dato : 11-07-08 09:53

"Lund" <torNOSPAM@mail.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.webasto.co.dk/files/pdf/BetjeningOvalTimer1533ogT80.pdf

WAW ! Min næsegruse respekt for så godt et svar !

TAK---