Rosetta
Fra : hans jørgen hvid

Dato : 10-07-08 19:20

Jeg har lige købt Adobe CS 3 og skulle til at scanne et billede i
Photoshop. Min scanner er en Epson perfection 3200 photo og min computer
er en ny iMac med Leopard. Jeg hentede en driver, Epson Scan 2.77a, men
der stod at driveren kun virkede med Photoshop CS 3 hvis man åbnede GET
INFO og valgte Using Rosetta. Jeg kan ikke få det valg frem i info
vinduet. Kan nogen hjælpe?
Mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-07-08 20:35

hans jørgen hvid <hj.hvid@mail-telia.dk> wrote:

> [...]
> der stod at driveren kun virkede med Photoshop CS 3 hvis man åbnede GET
> INFO og valgte Using Rosetta. Jeg kan ikke få det valg frem i info

find Photoshop under programmer, vælg programmet, æble+I for at få info
for programmet, checkbox under det første afsnit.

Men at køre Photoshop CS3 under Rosetta må da være det dummeste jeg
længe har hørt. Kan du ikke køre din scanner drive som standalone eller
lign istedet for fra photoshop ?

/thomas

Fra : hans jørgen hvid

Dato : 10-07-08 21:10

> [...]
>
> Men at køre Photoshop CS3 under Rosetta må da være det dummeste jeg
> længe har hørt. Kan du ikke køre din scanner drive som standalone eller

Jeg blev selv lidt forundret over at jeg ikke kunne finde en driver der
umiddelbart virkede. Det har været ret dyrt at opgradere til Leopard,
eftersom alt min software pludselig var forældet, men det lyder som en
god ide, som jeg vil forsøge imorgen.

Hans Jørgen