Andet multimedie
bentjuul 3670
vende dokument/arbejdsbord i Indesign?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-07-08 21:34

Hey

Er der en hurtig måde at vende enten dokumentet eller arbejdsbordet i Adobe
Indesign?

Når man har et dokument, hvor der både er stående og liggende sider kan det
jo være vanskeligt at arbejde i de sider, hvor teksten vender anderledes. Er
der ikke et alternativ til at vende skærmen (eller hovedet) på højkant?

Man kan naturligvis rotere rammen, men det er ikke nogen elegant og nem
løsning...

Claus

Fra : Max

Dato : 11-07-08 07:50

Hej Claus

> Man kan naturligvis rotere rammen, men det er ikke nogen elegant og
> nem løsning...

Jeg ville lave hver side som et dokument, og så samle det hele når
det var færdigt.

--
Mvh Max

Fra : Ole V Jensen

Dato : 11-07-08 16:40

Max <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Jeg ville lave hver side som et dokument, og så samle det hele når
> det var færdigt.

Det er jo ikke så nemt, hvis der er omløbende tekst og hvis der er
baggrunde/billeder der løber over flere sider.

Jeg savner faktisk også den funktion.

mvh
Ole-J

Fra : BA

Dato : 11-07-08 17:52

Kopier Y-aksens øverste midterpunkt
Rotér 180 grader
Indsæt Y aksen igen - husk at ændre til Y-aksens øverste midterpunkt

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....