Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til at udskifte farve i foto..
Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-07-08 17:50

Hey wizards

Jeg er ved at lave denne folder som skal afleveres til tryk i morgen. Hvis
man kigger på forsiden med billedet af den grønne mand, så kan man se, at
baggrunden er lidt grå og ikke helt hvid. Hvordan kan jeg meget nemt ændre
denne grålige farve til en ren hvid, så man ikke ser den grå firkant.

Hvis der er een, som gider at gøre det vil jeg være meget taknemmelig, da
jeg ikke kan nå at rentegne det manuelt. Min mail er gyldig som den er.

www.deaktive.dk/folder

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 18:30

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hvis der er een, som gider at gøre det vil jeg være meget taknemmelig, da
> jeg ikke kan nå at rentegne det manuelt. Min mail er gyldig som den er.

liger i din mail

--
mvh kajo

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-07-08 20:19

kajo skrev bl.a.:

> liger i din mail

Mange tak!

Gider du ikke forklare, hvordan du gjorde?

Claus