Det sidste iCard
Fra : Henrik Münster

Dato : 09-07-08 23:31

Jeg har netop sendt, hvad der nok var mit sidste iCard. I nat bliver
..Mac lavet om til MobileMe, og så vidt jeg kan se, er der ikke nogen
pendant til iCard. Det er lidt vemodigt, for jeg har sendt mange iCard
til min kone i tidens løb. Vi har ofte brug for at sige noget praktisk
til hinandne i løbet af arbejdsdagen, og så er det lettest at sende en
e-mail. Den forstyrrer jo ikke som et telefonopringning. Så var det så
hyggeligt at finde et iCard, der passede til stemningen.
Hvis en af os har været væk på kursus eller for at arbejde borte
fra hjemmet en periode, har vi også brugt iCard en del. Endelig har jeg
sendt mange som fødselsdagskort til venner og familie. Det er så
praktisk, at de blot dukker op i e-mailen. Nogle sender kort, hvor man
skal klikke på en URL og blive ført til en hjemmeside. Det er
besværligt, og som regel er disse kort smagløse og støjende. De fleste
iCard er elegante og smagfulde og vil ikke virke stødende på nogen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 10-07-08 16:05

Henrik Münster skrev:

Ak ja, no more mac.com

Gad vide hvornår me.com er oppe at spille, har været nede hele dagen...
Er ikke sikker på at jeg gider forlænge mit abonnement når det udløber,
er somom at alt nu handler om iPhone... kan ikke lige se hvad jeg skal
med det.... Bookmark online er også fjernet med mobileme..

Fra : Morten Lind

Dato : 10-07-08 19:14

> [...]
> besværligt, og som regel er disse kort smagløse og støjende. De fleste
> iCard er elegante og smagfulde og vil ikke virke stødende på nogen.

Enig, Henrik - der er nu ikke meget som smagfuld, hyggelig romantik -
hils din viv

M.

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 11-07-08 08:03

Måske det næste retro-site: weloveicards?