Hjælp: Safari crasher konstant
Fra : Henrik Enslev

Dato : 09-07-08 20:08

Hej

Min Safari 2.0.4 og os 10.4 på powerbook g4 crasher konstat ved brug af
webbank, jeg gætter på det er kaffemaskinen (Java) det er galt med, for
det er når jeg skal til at sætte min signatur på, at den lukker.

Jeg har også prøvet med Netscape, men den virker kun af og til. Somme
tider viser den blank side hvor indholdet skulle være, og opdatering af
siden hjælper ikke.

Jeg ved det har været diskuteret ca 1000 gange før, men er der bedre
erfaringer med andre browsere til webbank?

--
Henrik Enslev (2500)
henslev snawel a gmail punktum com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-07-08 20:10

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> [...]
>
> Jeg ved det har været diskuteret ca 1000 gange før, men er der bedre
> erfaringer med andre browsere til webbank?

prøv at opdatere dit system til nyeste 10.4 (10.4.11) og se om det ikke
hjælper .. kør software update i æble menuen

/thomas

Fra : Henrik Enslev

Dato : 09-07-08 22:10

> prøv at opdatere dit system til nyeste 10.4 (10.4.11) og se om det ikke
> hjælper .. kør software update i æble menuen
>
> /thomas

Jeg plejer tit at være tilbageholdende med at opdatere ud fra devisen om
ikke at fixe den, hvis den ikke er gået i stykker. Det kan man så sige
den er i dette tilfælde. Det skyldes også, at der tit kommer medfølgende
problemer med et eller andet der pludseligt ikke virker mere.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-07-08 22:37

> [...]
> den er i dette tilfælde. Det skyldes også, at der tit kommer medfølgende
> problemer med et eller andet der pludseligt ikke virker mere.

tror efterhånden du godt kan opdatere til 10.4.11 ...

/thomas

Fra : Michael Knudsen

Dato : 09-07-08 14:00

On Jul 9, 9:08 pm, n...@spam.nix (Henrik Enslev) wrote:

> Jeg ved det har været diskuteret ca 1000 gange før, men er der bedre
> erfaringer med andre browsere til webbank?

Der findes som bekendt mange forskellige netbanker, og de stiller
sikkert forskellige krav til din browser. Hvilken netbank bruger du?

--
Michael Knudsen

Fra : Henrik Enslev

Dato : 09-07-08 22:10

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> Der findes som bekendt mange forskellige netbanker, og de stiller
> sikkert forskellige krav til din browser. Hvilken netbank bruger du?
>
> --
> Michael Knudsen

Andelskassen er vist den der får den til at crashe. Jeg bruger også
Danske Bank og den crasher ikke.

Andelskassen kommer med et billede hvor den tjekker OS, browser, java
mm. og erklærer alt for ok.

Fra : PeterBP

Dato : 10-07-08 22:44

> [...]

> Jeg ved det har været diskuteret ca 1000 gange før, men er der bedre
> erfaringer med andre browsere til webbank?

Åbn Console, og se hvilken fejltekst du får når skidtet ramler.

Hvad med Firefox (drop Netscape!)?

--
- Peter *** http://titancity.com/blog/
"Don't go around saying the world owes you a living. The world owes

Fra : Mich Ottosen

Dato : 17-07-08 23:43

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> Jeg ved det har været diskuteret ca 1000 gange før, men er der bedre
> erfaringer med andre browsere til webbank?

ndskyld det sene svar. Jeg har i omkring et par år brugt Camino som
browser. Den virker upåklageligt med Danske Bank (og ActicCard .

Camino er hurtig og stabil, den er på alle aktive Macs i vores lille
husholdning. Anbefales.

--
v.h.,
Mich.