Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotobøger man kan skrive i?
Fra : Claus P. Hastrup

Dato : 08-07-08 23:35

Jeg skal give en gave.
Det skal dels være en fotobog, dels være en bog, hvor folk kan skrive
hilsner i - én samlet bog, altså.

Jeg har ikke fået lavet en fotobog før, så det jeg tænker på, er:
- Hvis man laver en række blanke sider, er det så muligt at skrive på
dem - eller er der stor risiko for, at en kuglepen vil "glide" af eller
blækken flyde ud?
- Findes der løsninger med halvt fotopapir/halvt almindeligt papir, så
jeg kunne bruge halvdelen til fotos og den anden halvdel til hilsner?

Idéer modtages med tak .

-Claus

Fra : Pico

Dato : 09-07-08 12:35

Claus P. Hastrup wrote:
> [...]
> - Hvis man laver en række blanke sider, er det så muligt at skrive på
> dem - eller er der stor risiko for, at en kuglepen vil "glide" af

Jeg har lige set på papiret, det kan nærmest betegnes som blankt fotopapir,
så det er ikke velegnet til at skrive på.

> - Findes der løsninger med halvt fotopapir/halvt almindeligt papir, så
> jeg kunne bruge halvdelen til fotos og den anden halvdel til hilsner?

Det har jeg ikke hørt om, du må ud og spørge de forskellige producenter, men
så snart man skal have lavet noget udover deres faste indstillinger vil det
sikkert påvirke prisen.

--
MVH
Pico

Fra : Leif Elsborg

Dato : 09-07-08 16:55

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige set på papiret, det kan nærmest betegnes som blankt
> fotopapir, så det er ikke velegnet til at skrive på.

Du burde kunne skrive på de blanke sider vha. en permanent overhead tusch

--
mvh.

Leif Elsborg
www.elsborg1.dk

Fra : Poul R

Dato : 13-07-08 15:41

Præcis, sådan en egner sig fortrinligt til opgaven

"Leif Elsborg" <Leif@NOSPAMelsborg1.dk> skrev i en meddelelse

> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du burde kunne skrive på de blanke sider vha. en permanent overhead tusch
>
> --
> mvh.
>
> Leif Elsborg
> www.elsborg1.dk
>

> ---
> avast! Antivirus: Inbound message clean.
> Virus Database (VPS): 080713-0, 13-07-2008
> Tested on: 13-07-2008 16:40:00
> avast! - copyright (c) 1988-2008 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 080713-0, 13-07-2008
Tested on: 13-07-2008 16:40:54