Stjålet Sierra Århus
Fra : Gamle

Dato : 08-07-08 17:40

Hej gruppe.

En bekendt har fået stjålet en sort Ford Sierra 1,6 Plaza 1989 (den med den
røde fartstribe) fra Frederiksbjerg indenfor de sidste 5 dage.
Venligst send en mail eller her i gruppen, hvis een eller anden finder den.
Reg.nr. TR28761

Mvh.
Torben

Fra : Gamle

Dato : 08-07-08 17:52

Gamle wrote:
> [...]
> med den røde fartstribe) fra Frederiksbjerg indenfor de sidste 5
> dage. Venligst send en mail eller her i gruppen, hvis een eller anden

Her kommer en valid adresse
cfs4808a snabel a post.cybercity.dk

Fra : Børge Madsen

Dato : 08-07-08 19:45

Gamle wrote:

> Her kommer en valid adresse
> cfs4808a snabel a post.cybercity.dk

Jeg så den i Ålborg den anden dag med 100 km/t. Tyvene må have smadret
den ene forlygte og den havde diverse buler her og der.

Fra : Gamle

Dato : 08-07-08 19:51

Børge Madsen wrote:
> Jeg så den i Ålborg den anden dag med 100 km/t. Tyvene må have smadret
> den ene forlygte og den havde diverse buler her og der.

Jeg skal nok hjælpe dig en anden gang.

Fra : Gamle

Dato : 08-07-08 21:35

Børge Madsen wrote:

> Jeg så den i Ålborg den anden dag med 100 km/t. Tyvene må have smadret
> den ene forlygte og den havde diverse buler her og der.

Nu ved jeg ikke hvor meget fis du laver, men den er lige fundet smadret i et
vejkryds i Skive. Der var een af tyvene som var kvæstet og han er afhørt af
politiet nu.

Mvh.
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-08 22:40

Blir' den aldrig til bil igen så ??

Fra : JBH

Dato : 08-07-08 23:22

"Eque" <-> skrev i en meddelelse
> Blir' den aldrig til bil igen så ??

Bil....Det var en Ford....

mvh
JBH

Fra : Claus Frørup

Dato : 09-07-08 16:46

Isang tao pinangalanan, JBH nagsulat:

>"Eque" <-> skrev i en meddelelse
>
>Bil....Det var en Ford....

Så skal den bare have et skvæt tec2000...
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-08 21:07

On Wed, 09 Jul 2008 17:45:56 +0200, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, JBH nagsulat:

>Så skal den bare have et skvæt tec2000...

Gå du ud og hæld det på Yoda'ens bagtøj, så holder det et par tusind
km mere )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-07-08 18:02

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen <> nagsulat:

>Gå du ud og hæld det på Yoda'ens bagtøj, så holder det et par tusind
>km mere )

Nahhh..... den skal kun holde til den skal synes Marts 09... så finder
jeg en anden billig bil
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 18:11

On Thu, 10 Jul 2008 19:02:16 +0200, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen <> nagsulat:

>Nahhh..... den skal kun holde til den skal synes Marts 09... så finder
>jeg en anden billig bil

Du risikerer at få dit ønske opfyldt om at den skal _holde_ til marts
Køre derimod? )

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 18:26

Ivan Madsen <> skrev :

>Du risikerer at få dit ønske opfyldt om at den skal _holde_ til marts
> Køre derimod? )

Selv når den kører ad h.. til kører den jo ;)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 18:28

On Thu, 10 Jul 2008 19:25:44 +0200, jan_stevns wrote:

>Selv når den kører ad h.. til kører den jo ;)

Tror jeg skipper den indlysende kommentar her )

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-07-08 18:45

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Selv når den kører ad h.. til kører den jo ;)

Netop

og et mareridt er også en drøm.

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-07-08 12:14

Isang tao pinangalanan, Uffe Bærentsen nagsulat:

><jan_stevns> skrev i en meddelelse

>Netop
>
>og et mareridt er også en drøm.

Rigtige mænd er ikke bange for mareridt.....

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-07-08 12:13

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen <> nagsulat:

>On Thu, 10 Jul 2008 19:02:16 +0200, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
>wrote:
klip

>Du risikerer at få dit ønske opfyldt om at den skal _holde_ til marts
> Køre derimod? )

Tjah..... så længe der er luft i dækkene, går det da meget godt
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Gamle

Dato : 09-07-08 18:27

JBH wrote:
> "Eque" <-> skrev i en meddelelse
>
> Bil....Det var en Ford....

Ja men han er heller ikke så ked af det

Mvh.
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-08 21:01

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Eque" <-> skrev i en meddelelse
>
> Bil....Det var en Ford....

Ja, endda med træk på de rigtige hjul.

Fra : Gamle

Dato : 09-07-08 18:26

Eque wrote:
> Blir' den aldrig til bil igen så ??

Nej desværre og kun ansvarsforsikring. Det heldige er at han kun gav 7 K for
den. Så med forsikringspenge retur og ophugningspræmie har den kostet ham
4 - 5 k for 9 mdr. Så billigt sluppet.
Politiet fik fat på den ene tyv som var blevet kvæstet i sammenstødet. Ha
ha. Så ka' de lære det.

Mvh.
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-08 21:02

Ja en skam han ikke omkom ved ulykken, men
bilen var nok sikker nok IRL som iflg. Folksam..

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-07-08 09:40

"Eque" <-> skrev i meddelelsen
> Ja en skam han ikke omkom ved ulykken, men
> bilen var nok sikker nok IRL som iflg. Folksam..

Ikke engang de første modeller af Mondeo var "sikker nok" ...

--
Per
Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm sælges. Fjern fjern i mailadresse