Tyv med store nosser
Fra : OZ3BTO

Dato : 08-07-08 14:53

Havde besøg i bilen inat hvor der bla. forsvandt GPS walkie (27mhz + 2m)
radio/cdafspiller samt 2 Thansen højtaler kasser.. Sjovt nok har de ikke
taget forstærkeren.. De har nok ikke kunnet finde den :D

Bilen stod inde i haven bag lukkede porte med skilte"Her vogter jeg" også
et billede af hunden

Fame om de ikke har knust en side rude og taget sig tid til at skrue
radioerne pænt ud osv. intet ødelagt udover ruden

Hvad der undre mig mest er at hunden ikke har opdaget dem eller migselv (sov
på sofaen inat)

Så pas på jeres biler derude .. tyveknægtene er ved at blive modige

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-08 15:11

> [...]
> (sov
> på sofaen inat)
>

> Så pas på jeres biler derude .. tyveknægtene er ved at blive modige

Jeg tror de er pisse ligeglade med om de blivet taget, de ejer nok intet som
kan tages fra dem.

På den anden side sker der intet med den da vores retsystem er rådent på
mange punkter.

kimila

Fra : OZ3BTO

Dato : 08-07-08 16:46

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse

> [...]
som
> kan tages fra dem.
>
> På den anden side sker der intet med den da vores retsystem er rådent på

Nu er det heller ikke straffen jeg tænker på .. nærmere at de tør gå ind
hvor der er hund der vogter... Havde vovsen opdaget dem var de sku blevet
flået.. Hundelemmen er åben 24/7 såe

Fra : -= JF =-

Dato : 08-07-08 20:50

OZ3BTO skrev:

> Nu er det heller ikke straffen jeg tænker på .. nærmere at de tør gå ind
> hvor der er hund der vogter... Havde vovsen opdaget dem var de sku blevet
> flået.. Hundelemmen er åben 24/7 såe

Vis mig den hund der ikke stikker af efter et kraftigt spark på snuden,
eller et nakkedrag med et koben.

--
Mvh. John

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-07-08 20:57

-= JF =- skrev:

> Vis mig den hund der ikke stikker af efter et kraftigt spark på snuden,
> eller et nakkedrag med et koben.

En trænet vagthund eller enhver hund, som er hidsig nok..

Sålænge den ikke er bevidstløs eller på anden måde gjort ukampdygtig vil
den angribe..

Thore

Fra : Klaus G.

Dato : 08-07-08 21:15

> En trænet vagthund eller enhver hund, som er hidsig nok..
>
> Sålænge den ikke er bevidstløs eller på anden måde gjort ukampdygtig vil
> den angribe..
Da jeg boede hjemme fik naboens kamphund af en art, et los i hovedet med en
skovl fordi den havde en truende adfærd og ejeren ikke ville gøre noget ved
det. Den havde ikke nogen truende adfærd bagefter. Så jeg er ihvertfald af
den overbevisning, at en hund godt kan makke ret hvis man slår hårdt nok.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-07-08 21:36

"Klaus G." skrev

> [...]
> ved det. Den havde ikke nogen truende adfærd bagefter. Så jeg er
> ihvertfald af den overbevisning, at en hund godt kan makke ret hvis man

De fleste "almindelige" hunde med truende adfærd stiller sig an fordi de
ganske enkelt er bange/utrygge/nervøse
Hvis det er en trænet vagthund/politihund ville du komme til kort

- Peter

Fra : Klaus G.

Dato : 08-07-08 21:59

> De fleste "almindelige" hunde med truende adfærd stiller sig an fordi de
> ganske enkelt er bange/utrygge/nervøse
> Hvis det er en trænet vagthund/politihund ville du komme til kort
Hundens ejer var typen med store tatoo's, gik i tanktop og armene stod ud
til siden som om han havde et franskbrød i hver armhule. Han var ca. lige så
dum som sin hund...

Og ja, kender en betjent som har haft politihunde i over 20år, de hunde er
så veltrænede at jeg bliver imponeret hver gang jeg ser dem i aktion :) Nok
derfor jeg haader når folk ikke gider bruge bare én aften om ugen på at få
deres hund til bare en simpel hundetræning.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : KASO

Dato : 09-07-08 07:26

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hundens ejer var typen med store tatoo's, gik i tanktop og armene stod ud
> til siden som om han havde et franskbrød i hver armhule. Han var ca. lige
> så dum som sin hund...

Det er desværre prototypen på ejeren af kamphunde

> [...]
> Nok derfor jeg haader når folk ikke gider bruge bare én aften om ugen på
> at få deres hund til bare en simpel hundetræning.

Helt enig!!!!!

Men mht. hundens "kampgejst", hvis den bliver slået, tror jeg det afhænger
meget af racen. Vi har pt. en Eurasier - den er mildest talt pivet (den kan
finde på at pive over at få tørret poter...... ), vi har tidligere haft
Pyreneerhunde - de er mildest talt ikke pivede. Jeg så en udsendelse om dem
på DR på et tidspunkt. En fårehyrde med 200 får og 5 pyreneerhunde går ud i
en skov en hel sommer. Skoven beboes af bjørne, der gerne vil have
fåresteg - men hundene tager kampen op og jager bjørnene væk. De er i
direkte kamp, og mange af hundene har store ar efter kamp med bjørnene - en
enkelt lader livet i løbet af sommeren, men samtlige får kommer uskadte
hjem. Det besynderlige i det er, at hundene ikke egentlig er trænet til
formålet - det ligger dybt i dem. Og de træder ikke tilbage bare fordi en
brun bjørn slår dem....

Alligevel er en Pyreneerhund en fredelig og børnevenlig "bamse", der bare
tøffer rundt og vil kæles med hele tiden - men den passer godt på sin
familie

Fra : -= JF =-

Dato : 08-07-08 21:52

SmaRTrxxv skrev:

> En trænet vagthund eller enhver hund, som er hidsig nok..
>
> Sålænge den ikke er bevidstløs eller på anden måde gjort ukampdygtig vil
> den angribe..
Vrøvl... Hunde er mange ting - men de er sjældent dumme
De fleste hunde forstår godt et vink med en vognstang.
--
Mvh. John

Fra : Klaus G.

Dato : 08-07-08 16:21

> Fame om de ikke har knust en side rude og taget sig tid til at skrue
> radioerne pænt ud osv. intet ødelagt udover ruden
Du skal bare være glad for det var nogle proffe folk, så er skaderne meeget
mindre.

Forstil dig lige nogle bøvhoveder som først prøver at brække døren op med et
koben, for så at opgive, men bøjet dør til følge. Så prøver de et par låse
med en skruetrækker og hammer...også uden held. Nå men så må de hellere lige
smadre et vindue med en nærliggende genstand, som så er så tung at den
ødelægger et sæde måske eller andre ting, kan også være de ikke slet ikke
rammer viduet i første forsøg. Så skal radioen ud, dette gøres med et par
skruetrækkere i hver side og så bare mosle til, med ødelagt instrumentbord
til følge. Ledningerne bag radioen bliver alle klippet over...osv osv osv..

Så det er sjældent så skidt, det ikke er godt for noget :)

Men ja, det må være pisse træls at komme ud til sin bil efter et indbrud :(

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 08-07-08 18:44

OZ3BTO wrote:
> [...]
> et billede af hunden
> Hvad der undre mig mest er at hunden ikke har opdaget dem eller migselv (sov

Det ville også undre mig meget.
Sikker på, de ikke har smidt en pølse eller andet ind i haven med sovemiddel i, som hunden så har spist?
Har hunden det som den plejer at have det?

Fra : OZ3BTO

Dato : 08-07-08 19:54

"Jens C. Hansen" <adsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Det ville også undre mig meget.
> Sikker på, de ikke har smidt en pølse eller andet ind i haven med
sovemiddel i, som hunden så har spist?
> Har hunden det som den plejer at have det?

Jep .. Den har sovet hele natten.. Og har også lært ikke at tage imod mad
fra fremmede

Han havde også gøet hvis han havde hørt nogen også var jeg vågnet også
havde faden være løs det kan jeg goidt love for..

Kan godt være det er selvtægt og det er ulovligt men røvfuld havde
personen fået

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-07-08 20:22

>Kan godt være det er selvtægt og det er ulovligt men røvfuld havde
>personen fået

Der er så meget der er ulovligt, det er også ulovligt at høre 150 på
motorvejen men vi gør det alligevel af og til.

En skam du ikke fik fat i svinet.

Fra : OZ3BTO

Dato : 08-07-08 20:25

> Der er så meget der er ulovligt, det er også ulovligt at høre 150 på
> motorvejen men vi gør det alligevel af og til.
>
> En skam du ikke fik fat i svinet.

Lad os sige det på den måde at den ene af de knægte der forsøgte sig med at
stjæle min baneracer scooter måtte syes med 18 sting i den ene balle pga
vovsen og den anden fik en arm vredet af led da han gjore modstand

Og ja jeg fik skideballe af policen for det

Fra : Gamle

Dato : 08-07-08 21:41

OZ3BTO wrote:

> [...]
> ene balle pga vovsen og den anden fik en arm vredet af led da han
> gjore modstand
>
> Og ja jeg fik skideballe af policen for det

Det er heller ikke pænt af dig at tage arbejdet fra politiet, hvis ellers de
har tid ind imellem de holder talstærkt døgnvagt ved markveje for at hindre
bibelmesser.

Mvh.
Torben

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-07-08 22:29

>Lad os sige det på den måde at den ene af de knægte der forsøgte sig med at
>stjæle min baneracer scooter måtte syes med 18 sting i den ene balle pga
>vovsen og den anden fik en arm vredet af led da han gjore modstand

Du er alt for flink

>Og ja jeg fik skideballe af policen for det

Pyt - det får man så tit igennem livet ;)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-07-08 00:49

OZ3BTO skrev:
> [...]
> vovsen og den anden fik en arm vredet af led da han gjore modstand
> Og ja jeg fik skideballe af policen for det

Du kan jo også komme ud for at betjenten konstatere "Nå, han er da vist
faldet".

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : OZ3BTO

Dato : 09-07-08 03:49

> Du kan jo også komme ud for at betjenten konstatere "Nå, han er da vist
> [...]

Forsøgte jeg at forklare betjenten man han lod ikke til at høre det

Fair nok .. Næste gang får han lov til at løbe ind i en skovl :P

Fra : Allan F

Dato : 09-07-08 04:17

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Forsøgte jeg at forklare betjenten man han lod ikke til at høre det
>
> Fair nok .. Næste gang får han lov til at løbe ind i en skovl :P

Bare kast ham op i luften. Så er det ikke dit ansvar hvis han slår sig når
han falder ned.

Fra : KASO

Dato : 09-07-08 07:30

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i meddelelsen

> "Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse
> at
> pga

> Forsøgte jeg at forklare betjenten man han lod ikke til at høre det

Hmm: "Hr. betjent - jeg kan ikke gøre for, at han faldt ind i hundens
mund...."
Mærkeligt, at han ikke kunne forstå det....

> Fair nok .. Næste gang får han lov til at løbe ind i en skovl :P

Her kunne man komme med en flabet bemærkning - jeg tror, at jeg
undlader......

Fra : OZ3BTO

Dato : 09-07-08 14:51

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> mund...."
> Mærkeligt, at han ikke kunne forstå det....

> Her kunne man komme med en flabet bemærkning - jeg tror, at jeg

At hunden bed var helt OK med betjenten da der jko var skiltet om at hunden
bed

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-07-08 15:49

On Wed, 9 Jul 2008 15:51:18 +0200, "OZ3BTO" <no@spam.dk> wrote:

>At hunden bed var helt OK med betjenten da der jko var skiltet om at hunden
>bed

Så sætter man bare et skilt mere op, hvor det står:
"Her vogterjeg", herunder et billede af ejeren iført en AK-47 og en
morgenstjerne.

Så skulle tyvens skader kunne forsvares, da han jo vidste hvad han gik
ind til.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : KASO

Dato : 09-07-08 19:23

> [...]
> havde

> At hunden bed var helt OK med betjenten da der jko var skiltet om at

Det holder ikke helt i retten (desværre) ...

En dyrehandler fik ballade for en del år siden fordi han skiltede med at
have en skorpion i pengekassen. Det måtte han ikke - evt. tyve kunne jo
komme til skade....