Mekaniker i sverige?
Fra : Søren Sømand

Dato : 07-07-08 21:22

Hej NG.
I mangel af en god mekaniker i Kbh. området har jeg overvejet at kører til
sverige og finde en. Ikke nødvendigvis pga. prisen, men mere
troværdigheden og kvaliteten af arbejdet. Jfr. google er der overraskende
få øresundsbeboere der har gjort det samme, men med en ældre bil med
affektionsværdi er der jo altid en lang liste med to-do ting. Det drejer
sig om noget rustarbejde og nogle nyere dele.
Nogle der har erfaringer??
/Søren Sømand

Fra : Mogens

Dato : 08-07-08 05:31

"Søren Sømand" <soren@sotoq.dk> skrev i en meddelelse
news.udxuucpisyc6yq@zepto-4200...

> Jfr. google er der overraskende få øresundsbeboere der har gjort det samme

Sikkert fordi det er bøvlet, hvilket det ikke behøver at være. Sønnens BMW
M3 køres til service mv. hos Jarl's Bilservice i Helsingborg, og der er
lånebil, hvis man vil det - eller man kan også blive kørt til færgen, hvis
det er en større operation.

Når min private bil er til service, er der altid flere danske biler på
værkstedet - de har mange danske kunder, fordi prisniveaut er markant
billigere. Således er det ikke med Audi - der kører nogle danske svenskere
istedet til Audi i Flensburg, hvis tandremmen f.eks. skal skiftes, eller
bremserne skal repareres.

Har man en Set, hedder det Kliemek, Flensburg - halv pris og top service.
www.seatclub.dk/viewtopic.php?f=9&t=8418