/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Folk og tankning af biler
Fra : Johnny Kjeldsen


Dato : 07-07-08 21:03

Hvorfor skal folk altid lave kaos på benzinstationerne.

Istedet for at lave en kø i samme retning skal folk absolut bakke ind til
standeren, så hvis 2 kan tanke på samme side samtidig holder 2 biler med
bagenden mod hinanden klar til at køre i hver sin retning hvilket gør det
umuligt at lave en kø så det glider lettere.

Hvorfor F..d.n kunne folk ikke bare køre i køen til den stander der passer
til deres bezin/diesel dæksel og vente de 2 min. ekstra i stedet for at lave
kaos når bezinen er billig.

Nå det var så lige lidt negativitet fra mig af grrrrr.

Og så fik jeg luft gg

Hilsen

Johnny




 
 
Rasmus Lauritsen (07-07-2008)
Kommentar
Fra : Rasmus Lauritsen


Dato : 07-07-08 22:36

Johnny Kjeldsen wrote:
> Hvorfor skal folk altid lave kaos på benzinstationerne.
>
> Istedet for at lave en kø i samme retning skal folk absolut bakke ind til
> standeren, så hvis 2 kan tanke på samme side samtidig holder 2 biler med
> bagenden mod hinanden klar til at køre i hver sin retning hvilket gør det
> umuligt at lave en kø så det glider lettere.
>
> Hvorfor F..d.n kunne folk ikke bare køre i køen til den stander der passer
> til deres bezin/diesel dæksel og vente de 2 min. ekstra i stedet for at lave
> kaos når bezinen er billig.
>
> Nå det var så lige lidt negativitet fra mig af grrrrr.
>
> Og så fik jeg luft gg
>
> Hilsen
>
> Johnny
>
>
>

Ville være smartere, hvis Toyota mv. flyttede tankdæksel til den rigtige
side, dvs. højre side af bilen.

Ringer du lige til Japan og aftaler det med dem?

Mvh.
Rasmus


--
Fjern ".spam.com" fra min mailadresse.

Matthias H Matthies~ (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Matthias H Matthies~


Dato : 08-07-08 04:13


"Rasmus Lauritsen" <rasmus@lauritsen.info.spam.com> skrev i meddelelsen
news:48728c43$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> Johnny Kjeldsen wrote:
>> Hvorfor skal folk altid lave kaos på benzinstationerne.
>>
>> Istedet for at lave en kø i samme retning skal folk absolut bakke ind til
>> standeren, så hvis 2 kan tanke på samme side samtidig holder 2 biler med
>> bagenden mod hinanden klar til at køre i hver sin retning hvilket gør det
>> umuligt at lave en kø så det glider lettere.
>>
>> Hvorfor F..d.n kunne folk ikke bare køre i køen til den stander der
>> passer til deres bezin/diesel dæksel og vente de 2 min. ekstra i stedet
>> for at lave kaos når bezinen er billig.
>>
>> Nå det var så lige lidt negativitet fra mig af grrrrr.
>>
>> Og så fik jeg luft gg
>>
>> Hilsen
>>
>> Johnny
>
> Ville være smartere, hvis Toyota mv. flyttede tankdæksel til den rigtige
> side, dvs. højre side af bilen.
>
> Ringer du lige til Japan og aftaler det med dem?
>

Toyota har da netop tankdækslet på den rigtige side. Hvorfor løbe helt om på
den anden side af bilen for at tanke?
Og så skal man også på tanken holde længst til højre for at tanke. Hvorfor
skal man pludselig lave venstrekørsel på tanken, når man kører i en ikke
japansk bil?
Hilsen Matthias


Klaus D. Mikkelsen (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 08-07-08 05:13

Matthias H Matthiessen skriver:
>
> Toyota har da netop tankdækslet på den rigtige side.

For biler der kører i venstre side af vejen - ja.

> Hvorfor løbe helt om på den anden side af bilen for at tanke?

Fordi løber man tør og skal hælde på fra reservedunken står man ikke ude
på vejbanen, men inde i grøften (sikkerhed).


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Børge Madsen (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Børge Madsen


Dato : 08-07-08 07:41

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Matthias H Matthiessen skriver:
>> Toyota har da netop tankdækslet på den rigtige side.
>
> For biler der kører i venstre side af vejen - ja.
>
>> Hvorfor løbe helt om på den anden side af bilen for at tanke?
>
> Fordi løber man tør og skal hælde på fra reservedunken står man ikke ude
> på vejbanen, men inde i grøften (sikkerhed).

Noget der sker hver evigt eneste dag og som alle bilejere efter den
første uge kan gøre i søvne, fordi de så ofte løber tør.

Ukendt (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-07-08 07:59

On 2008-07-07 23:36:04 +0200, Rasmus Lauritsen
<rasmus@lauritsen.info.spam.com> said:
>
>
> Ville være smartere, hvis Toyota mv. flyttede tankdæksel til den
> rigtige side, dvs. højre side af bilen.
>
> Ringer du lige til Japan og aftaler det med dem?
>
> Mvh.
> Rasmus

Det passer nu mig ret godt, at åbningen er på modsatte side af
førersiden. Når man har kørt tæt på benzin standeren, så kan man stadig
komme ud af døren, der jo så vender væk fra standeren.



Henrik Stidsen (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 08-07-08 22:36

JHP wrote in news:4873101e$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Det passer nu mig ret godt, at åbningen er på modsatte side af
> førersiden. Når man har kørt tæt på benzin standeren, så kan man stadig
> komme ud af døren, der jo så vender væk fra standeren.

Tanker du steder hvor der kun er 15cm slange på benzinstanderen? ;)

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
http://fuglemarkedet.dk/ - Danmarks online fuglemarked!

Ebbe Kristensen (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Ebbe Kristensen


Dato : 08-07-08 08:38

Rasmus Lauritsen wrote:

> Ville være smartere, hvis Toyota mv. flyttede tankdæksel til den
> rigtige side, dvs. højre side af bilen.

Det er nu ikke kun Toyota, der laver det nummer, franskmændende kan osse: På
vores *Citroën* Xsara sidder studsen i høje side. På vores *Citroën* C3
sidder den i venstre side. Suk.

Nå, men de kører jo godt nok og da det er dieseldytter er det ikke så tit
man har brug for en tankstation

Ebbe



Ukendt (09-07-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 09-07-08 09:05

On Mon, 7 Jul 2008 22:02:54 +0200, "Johnny Kjeldsen"
<jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> wrote:

>Hvorfor skal folk altid lave kaos på benzinstationerne.
>
>Istedet for at lave en kø i samme retning skal folk absolut bakke ind til
>standeren, så hvis 2 kan tanke på samme side samtidig holder 2 biler med
>bagenden mod hinanden klar til at køre i hver sin retning hvilket gør det
>umuligt at lave en kø så det glider lettere.
>
>Hvorfor F..d.n kunne folk ikke bare køre i køen til den stander der passer
>til deres bezin/diesel dæksel og vente de 2 min. ekstra i stedet for at lave
>kaos når bezinen er billig.
>
>Nå det var så lige lidt negativitet fra mig af grrrrr.

Jeg har endnu ikke mødt en stander, hvor slangen ikke var lang nok til
at nå over på den anden side af en standardbil. Så det er i princippet
ligegyldigt hvilken side du kører til.


ShutEye (08-07-2008)
Kommentar
Fra : ShutEye


Dato : 08-07-08 11:13

> Jeg har endnu ikke mødt en stander, hvor slangen ikke var lang nok til
> at nå over på den anden side af en standardbil. Så det er i princippet
> ligegyldigt hvilken side du kører til.

Fortæl det til hende her:
http://youtube.com/watch?v=fiDtZsvTIVE
(ved godt den har været vist her før)



Niels Munk (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Niels Munk


Dato : 08-07-08 20:13

<Henning> wrote in message
news:h2s874103ueekr0158d1n1ij9lsqho7o8d@4ax.com...

> Jeg har endnu ikke mødt en stander, hvor slangen ikke var lang nok til
> at nå over på den anden side af en standardbil. Så det er i princippet
> ligegyldigt hvilken side du kører til.

Hvis man er bare en smule glad for lakken på sin bil, trækker man ikke
slangen hen over den, eller bag om den, eller noget som helst andet i den
retning! Slangen får lov at hænge i fri luft, direkte fra standeren til
pistolen, som sidder i tankstudsen på bilen.

/Niels Munk



Henning (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 08-07-08 21:12

On Tue, 8 Jul 2008 21:13:04 +0200, "Niels Munk"
<spam*sletdette*@sejeniels.dk> wrote:

><Henning> wrote in message
>news:h2s874103ueekr0158d1n1ij9lsqho7o8d@4ax.com...
>
>> Jeg har endnu ikke mødt en stander, hvor slangen ikke var lang nok til
>> at nå over på den anden side af en standardbil. Så det er i princippet
>> ligegyldigt hvilken side du kører til.
>
>Hvis man er bare en smule glad for lakken på sin bil, trækker man ikke
>slangen hen over den, eller bag om den, eller noget som helst andet i den
>retning! Slangen får lov at hænge i fri luft, direkte fra standeren til
>pistolen, som sidder i tankstudsen på bilen.

Jeg kan uden problemer trække slangen ned bagom min Mazda stationcar
uden at ridse hverken lak eller noget som helst andet.

Niels Munk (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Niels Munk


Dato : 08-07-08 21:18

"Henning" < @> wrote in message
news:eei7741gs4cf05rvlum2dqdggkif60ps52@4ax.com...

> Jeg kan uden problemer trække slangen ned bagom min Mazda stationcar
> uden at ridse hverken lak eller noget som helst andet.

Ok - det stunt har jeg prøvet et par gange i "nødstilfælde". Jeg synes godt
nok det er noget bøvlet, med slangeoprulsmekanismen der trækker i den anden
retning. Dertil lagt at slangen ikke er af den mest fleksible slags. Det er
i hvert fald noget jeg meget gerne undgår.

/Niels Munk



ShutEye (09-07-2008)
Kommentar
Fra : ShutEye


Dato : 09-07-08 08:07

>> Jeg kan uden problemer trække slangen ned bagom min Mazda stationcar
>> uden at ridse hverken lak eller noget som helst andet.
>
> Ok - det stunt har jeg prøvet et par gange i "nødstilfælde". Jeg synes
> godt nok det er noget bøvlet, med slangeoprulsmekanismen der trækker i den
> anden retning. Dertil lagt at slangen ikke er af den mest fleksible slags.
> Det er i hvert fald noget jeg meget gerne undgår.

Havde ikke lige tænkt over at det kunne være et problem, men på bilen med
'røv' (stationcar/sedan o.l.) er der vel længere 'rundt om hjørnet' hen til
tankdæskslet. Kører selv i en hatchback og der er ingen problemer med at
tanke modsat, bare jeg husker at køre længere frem end normalt.



Mikael (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Mikael


Dato : 08-07-08 02:12

On 7 Jul., 22:02, "Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERS...@hotmail.com>
wrote:
> Hvorfor skal folk altid lave kaos på benzinstationerne.
>
> Istedet for at lave en kø i samme retning skal folk absolut bakke ind til
> standeren, så hvis 2 kan tanke på samme side samtidig holder 2 biler med
> bagenden mod hinanden klar til at køre i hver sin retning hvilket gør det
> umuligt at lave en kø så det glider lettere.
>
> Hvorfor F..d.n kunne folk ikke bare køre i køen til den stander der passer
> til deres bezin/diesel dæksel og vente de 2 min. ekstra i stedet for at lave
> kaos når bezinen er billig.

Nu er tankstationer meget forskelligt indrettet, det er sgu ikke på
alle der er plads til bare at holde og vente. Statoil i Ishøj kan der
ikke holde 2 biler side om side mellem 2 standere, hvorfor faen skal
jeg så ikke udnytte pladsen og bakke til standeren så vi er 2 der
tanker fra 2 standere fremfor der er 1 som optager pladsen ved 2
standere.

Det er sgu da et større problem de tosser som kun kan stige ud af
bilen og gå 1½meter ind i forretningen for at købe deres franske
hotdog og hvad de nu skal ha, hvorfor faen er det så svært at bruge de
dertil indrettede parkeringsbåse og så kunne trafikken komme forbi
foran forretningen

> Og så fik jeg luft gg

Ditto

Mikael


Hojvaelde@gmail.com (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Hojvaelde@gmail.com


Dato : 08-07-08 11:54

On 7 Jul., 23:36, Rasmus Lauritsen <ras...@lauritsen.info.spam.com>
wrote:
> Johnny Kjeldsen wrote:
> > Hvorfor skal folk altid lave kaos på benzinstationerne.
>
> > Istedet for at lave en kø i samme retning skal folk absolut bakke ind til
> > standeren, så hvis 2 kan tanke på samme side samtidig holder 2 biler med
> > bagenden mod hinanden klar til at køre i hver sin retning hvilket gør det
> > umuligt at lave en kø så det glider lettere.
>
> > Hvorfor F..d.n kunne folk ikke bare køre i køen til den stander der passer
> > til deres bezin/diesel dæksel og vente de 2 min. ekstra i stedet for at lave
> > kaos når bezinen er billig.
>
> > Nå det var så lige lidt negativitet fra mig af grrrrr.
>
> > Og så fik jeg luft gg
>
> > Hilsen
>
> > Johnny
>
> Ville være smartere, hvis Toyota mv. flyttede tankdæksel til den rigtige
> side, dvs. højre side af bilen.
>
> Ringer du lige til Japan og aftaler det med dem?

Tror at det var nemmere at kontakte Europærene. De laver færrest
biler.

benny

Ukendt (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-07-08 19:01

On Mon, 7 Jul 2008 22:02:54 +0200, "Johnny Kjeldsen"
<jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> wrote:

>Hvorfor skal folk altid lave kaos på benzinstationerne.
>
>Istedet for at lave en kø i samme retning skal folk absolut bakke ind til
>standeren, så hvis 2 kan tanke på samme side samtidig holder 2 biler med
>bagenden mod hinanden klar til at køre i hver sin retning hvilket gør det
>umuligt at lave en kø så det glider lettere.
>
>Hvorfor F..d.n kunne folk ikke bare køre i køen til den stander der passer
>til deres bezin/diesel dæksel og vente de 2 min. ekstra i stedet for at lave
>kaos når bezinen er billig.
>
>Nå det var så lige lidt negativitet fra mig af grrrrr.
>
>Og så fik jeg luft gg
>

Og hvorfor kan folk ikke parkere deres skrummel på P-pladserne i
stedet for ved standeren tættest på døren, når de bare skal have 3
franske hot-dogs, 3 kopper kaffe og lidt til aftensmaden ) Ses ofte
af kassevogne med "tømrer" eller "murer" på siden
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Klaus D. Mikkelsen (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 08-07-08 19:01

Ivan Madsen skriver:
>
> Og hvorfor kan folk ikke parkere deres skrummel på P-pladserne i
> stedet for ved standeren tættest på døren, når de bare skal have 3
> franske hot-dogs, 3 kopper kaffe og lidt til aftensmaden ) Ses ofte
> af kassevogne med "tømrer" eller "murer" på siden

Simpelt, de er på akkord og skal have tjent så mange penge som muligt.
Derfor er vandretid fra parkeringsbåse til benzinbager spildtid, hvor de
kunne have tjent 200kr/t (gerne "swodt")

Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Ukendt (08-07-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-07-08 19:08

On Tue, 08 Jul 2008 20:01:15 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ivan Madsen skriver:
>>
>> Og hvorfor kan folk ikke parkere deres skrummel på P-pladserne i
>> stedet for ved standeren tættest på døren, når de bare skal have 3
>> franske hot-dogs, 3 kopper kaffe og lidt til aftensmaden ) Ses ofte
>> af kassevogne med "tømrer" eller "murer" på siden
>
>Simpelt, de er på akkord og skal have tjent så mange penge som muligt.
>Derfor er vandretid fra parkeringsbåse til benzinbager spildtid, hvor de
>kunne have tjent 200kr/t (gerne "swodt")
>

Gad vide om man skulle sende dem regningen på et målehold, der bliver
forsinket så ) Nå vi kunne jo også have tanket noget før *suk* )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Peter Dalgaard (09-07-2008)
Kommentar
Fra : Peter Dalgaard


Dato : 09-07-08 00:02

On Tue, 08 Jul 2008 21:36:21 +0000, Henrik Stidsen wrote:

> JHP wrote in news:4873101e$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
>> Det passer nu mig ret godt, at åbningen er på modsatte side af
>> førersiden. Når man har kørt tæt på benzin standeren, så kan man stadig
>> komme ud af døren, der jo så vender væk fra standeren.
>
> Tanker du steder hvor der kun er 15cm slange på benzinstanderen? ;)

Det var så den om Stidsen og studsen og de 15 cm....

Minder mig om en episode i Kbh. Lufthavn. En af korttidsparkeringsbåsene
er smallere end de andre, men det lykkedes mig at få sat Yarisen derind
(selv om min, i modsætning til Stidsens, er en af dem der _har_ fået
Yaris), sådan at både jeg og overkommandoen kunne komme ud. Da vi kom
tilbage til bilen så stod der tre meget utilfredse personer, far, mor og
voksen søn, alle i str.XXL og ingen af dem i stand til at komme ind i
deres bil. Heldigvis var det ikke et langvarigt ærinde vi var ude i.



--
O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
(*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45) 35327918
~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45) 35327907

Henrik Stidsen (09-07-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 09-07-08 16:56

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in
news:4873f203$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> (selv om min, i modsætning til Stidsens, er en af dem der _har_ fået
> Yaris)

Hvornår var det de fik Yaris?

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
http://fuglemarkedet.dk/ - Danmarks online fuglemarked!

Peter Dalgaard (09-07-2008)
Kommentar
Fra : Peter Dalgaard


Dato : 09-07-08 23:08

On Wed, 09 Jul 2008 15:56:17 +0000, Henrik Stidsen wrote:

> Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in
> news:4873f203$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
>> (selv om min, i modsætning til Stidsens, er en af dem der _har_ fået
>> Yaris)
>
> Hvornår var det de fik Yaris?

2006, måske enkelte sent 2005. Min er en demo/lånebil indreg. i januar og
købt i maj. Men din T-Sport er vistnok produceret 2006 med.

Det er tæt på at være de to her:

http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/toyota/yaris-hatchback-2006.aspx
http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/toyota/yaris-t-sport-2001.aspx

(Toyota sælger tilsyneladende af princip aldrig præcis den samme model i
to forskellige lande, så der er nok noget der afviger lidt. Også udover
ratplacering.)

--
O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
(*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45) 35327918
~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45) 35327907

Henrik Stidsen (11-07-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 11-07-08 16:37

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in
news:487536ab$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

>> Hvornår var det de fik Yaris?

> 2006, måske enkelte sent 2005. Min er en demo/lånebil indreg. i januar
> og købt i maj. Men din T-Sport er vistnok produceret 2006 med.

Det passer meget godt, den nye Yaris T-Sport er fra 2007. Men så er min af
den gamle model - den nye sku vist heller ikke være helt prisen værd (den
ligger oppe omkring 280.000kr).

> Det er tæt på at være de to her:
> http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/toyota/yaris-hatchback-2006.aspx
> http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/toyota/yaris-t-sport-2001.aspx

Det ser rigtigt ud, i hvert fald for min bil :)

> (Toyota sælger tilsyneladende af princip aldrig præcis den samme model
> i to forskellige lande, så der er nok noget der afviger lidt. Også
> udover ratplacering.)

De har ret mange forskellige navne ja, er stødt på 4-5 forskellige
efterhånden.

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
http://fuglemarkedet.dk/ - Danmarks online fuglemarked!

Peter Dalgaard (11-07-2008)
Kommentar
Fra : Peter Dalgaard


Dato : 11-07-08 21:32

On Fri, 11 Jul 2008 15:37:27 +0000, Henrik Stidsen wrote:

> Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in
> news:487536ab$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
>>> Hvornår var det de fik Yaris?
>
>> 2006, måske enkelte sent 2005. Min er en demo/lånebil indreg. i januar
>> og købt i maj. Men din T-Sport er vistnok produceret 2006 med.
>
> Det passer meget godt, den nye Yaris T-Sport er fra 2007. Men så er min
> af den gamle model - den nye sku vist heller ikke være helt prisen værd
> (den ligger oppe omkring 280.000kr).

Nej, den er vist ikke helt "hot hatch", og den løser heller ikke rigtig et
problem for nogen fordi 1,3 og 1,4 motorerne sådan set er fine nok.

>> Det er tæt på at være de to her:
>> http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/toyota/yaris-hatchback-2006.aspx
>> http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/toyota/yaris-t-sport-2001.aspx
>
> Det ser rigtigt ud, i hvert fald for min bil :)
>
>> (Toyota sælger tilsyneladende af princip aldrig præcis den samme model
>> i to forskellige lande, så der er nok noget der afviger lidt. Også
>> udover ratplacering.)
>
> De har ret mange forskellige navne ja, er stødt på 4-5 forskellige
> efterhånden.

I Tyskland kalder de Natura for Terra, Terra for Luna, Luna for Sol, og
Sol for Executive. Det bliver sjovt hvis nogen finder på at importere om
et par år...



--
O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
(*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45) 35327918
~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45) 35327907

Henrik Stidsen (11-07-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 11-07-08 23:38

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in
news:4877c332$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

>> Det passer meget godt, den nye Yaris T-Sport er fra 2007. Men så er
>> min af den gamle model - den nye sku vist heller ikke være helt
>> prisen værd (den ligger oppe omkring 280.000kr).

> Nej, den er vist ikke helt "hot hatch", og den løser heller ikke
> rigtig et problem for nogen fordi 1,3 og 1,4 motorerne sådan set er
> fine nok.

T-Sport skal ikke løse problemer, den skal være sjov at køre i :)

> I Tyskland kalder de Natura for Terra, Terra for Luna, Luna for Sol,
> og Sol for Executive. Det bliver sjovt hvis nogen finder på at
> importere om et par år...

Rent mareridt :S

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
http://fuglemarkedet.dk/ - Danmarks online fuglemarked!

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408528
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste