alice in wonderland
Fra : Dorit Priisholm Ande~

Dato : 06-07-08 17:56

Så en film i 80'erne engang som handlede om Alice fra Alice in Wonderland.
Alice var vist blevet en gammel dame og tænkte tilbage eller noget i den
stil. Til min erindring spillede den permanent i en københavns eller
århusiansk biograf i lang tid. Nogen der kender den ?

Kh

Fra : Peter Heide

Dato : 06-07-08 18:24

"Dorit Priisholm Andersen" <da@priisholm.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> stil. Til min erindring spillede den permanent i en københavns eller
> århusiansk biograf i lang tid. Nogen der kender den ?

Jeps. Det er denne : http://www.imdb.com/title/tt0089052/ ( Dreamchild ) Kan
kun købes på VHS !

Blev så pissesur over den ikke var tilgængelig at jeg rippede VHS´en ,lagde
den på en DVD og smed den ud på en torrent.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-07-08 00:26

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Blev så pissesur over den ikke var tilgængelig at jeg rippede VHS´en
> ,lagde den på en DVD og smed den ud på en torrent.

Link til den torrent?

Mvh
Benjamin