Forsikring (2. gang)
Fra : OZ3BTO

Dato : 07-07-08 16:10

Har lavet denne post en gang for et par timer siden men den kom aldrig frem
her så prøver igen ..

Som nogen måske husker så har jeg arvet en båd + købt en anden

Der er tale om en 4 personers 5 HK´s gummibåd samt en bette kataramaran

Er der noget forsikring jeg bør have ?

Bådene ligger ikke i en havn .. søsætter dem fra stranden når der skal leges

sorry hvis det giver dobbelt post

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 07-07-08 17:28

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Som nogen måske husker så har jeg arvet en båd + købt en anden
>
> Der er tale om en 4 personers 5 HK´s gummibåd samt en bette kataramaran

Ja en ansvars forsikring, kontakt dit forsikringsselskab og hør hvad et
jolle-tillæg koster
De har visse regler vedr. længde og hk, men en lille 5hk skulle ikke give
nogle problemer.

Min gamle Hobie 18 ville de dog ikke tage, den var for lang

Mvh
Leon

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 19:26

Næææ men det er da en glimrende ide. Jeg har fået skrevet ind i min
forsikring at min gummibåd med 4hk er omfattet af "hovedfartøjets
forsikring". Så måske kan du nøjes med 1 forsikring.

Det er dog pebbernødder, hvis du tænker ansvarsforsikring. Det koster ikke
mere end en sjækkel.....

Lidt anderledes er det hvis vi taler kasko .....

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : OZ3BTO

Dato : 07-07-08 20:43

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:48725fbc$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> mere end en sjækkel.....
>
> Lidt anderledes er det hvis vi taler kasko .....

Kasko er der hvist ingen grund til sejler for det første ikk ret meget og
det er så billige både

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 22:05

Jeps. kasko er kun noget man bruge hvis man økonomisk ikke kan tåle at miste
båden eller betale skaderne.

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige