Lednings diagram ST70 Vindviser!!
Fra : Lars Elmkjær

Dato : 06-07-08 22:58

Var en tur i masten i dag og pillede min vindviser ned.

Ledningerne havde løsnet sig i stikket som sidder på printpladen inde i
huset.
Da jeg tog stikket af, kom de med ud af huset og armen, som holder huset.

Nu skal jeg forsøge at samle det igen, men aner ikke hvilken ledninger (der
er 5) der skal side på hvilket ben i stikket.

Jeg savner nu ledningsdiagramet over denne vindviser... hvor finder jeg
det?? Er der nogen her som ved det??

Jeg har gennemsøgt Raymarines hjemmeside uden held.

Lars
www.Match38.dk
Bavaria 38 Match, Holbæk

Fra : Lars Elmkjær

Dato : 07-07-08 12:51

Har løst det.. Aage Hempel hjalp ved at skille en lignende ad - god service.

Lars
www.Match38.dk
Bavaria 38 Match, Holbæk