Installer en sit fil hvordan...
Fra : Magnus

Dato : 06-07-08 15:38

Har fået et program til min ipod jeg vil installere på min macbook men
programmet er pakket i en sit fil.

Jeg har hentet et program som kan pakke sit-filen ud men jeg får kun en
enkelt lille fil som ikke har noget efternavn. Kan det være rigtigt eller
hvordan installere jeg programmet på mac?

/Magnus

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-07-08 16:05

Magnus <magnusFJERN@arnason.dk> wrote:

> [...]
> enkelt lille fil som ikke har noget efternavn. Kan det være rigtigt eller
> hvordan installere jeg programmet på mac?

hvad hedder programmet ? æble+I på den fil du får, siger det at det et
program ?

/thomas

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 06-07-08 19:29

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> enkelt lille fil som ikke har noget efternavn. Kan det være rigtigt eller
> hvordan installere jeg programmet på mac?

Prøv med StuffIt:

http://my.smithmicro.com/mac/stuffitdeluxe/trial.html

Mvh.

Martin /Helsingør