Projekt planner software ??
Fra : jagge

Dato : 06-07-08 15:31

Nu har jeg fået gode bud på "outliner" programmer men vil også gerne
have noget til at planlægge tidsforløb med.

Altså ala en kallender hvor man på månedforløb kan lave nogle bjællker
med projekter, måske lave noter til de forskellige tidsbjælker, føre
regnskab med forbrugt tid etc.

Også gerne noget med at kunne lave planer helt ned på et dagsforløb med
tidbjælker og forbrug til enkeltopgaver, der genre skal kunne printer
som oversigtsplaner etc.

Lidt ukonkret men hvis nogen fatter hvad jeg snakker om så giv et bud
;0)

Det må gerne være ret simpelt.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 06-07-08 16:33

jagge wrote:
> [...]
> som oversigtsplaner etc.
>
> Lidt ukonkret men hvis nogen fatter hvad jeg snakker om så giv et bud

Tja... Hvis du havde været på OS 9.x, ville jeg uden at tøve sige
'IdeaKeeper'. - Den er opr. kun lavet til system 7.1, men kører
forrygende på OS 9.x. På et tidspunkt fik vi den gratis, da udvikleren
bag stoppede projektet. - jeg medtager kun nogle af dem, jeg har
prøvet, og som jeg finder, er nemme at bruge. - Reference er her
IdeaKeeper...

Ellers er der fx.
Ultrasoft BrainForest 4.0.4
outliner, checklist, idea keeper, project planner
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/19693
Selvom den ikke er opd. siden juli 06. Den kører fint på PPC Macs med op
til 10.4.11, men hvorvidt den kører på IntelMacs og Leopard, véd jeg
ikke. - Jeg kan ikke finde min demo og prøve...

En rigtig klassiker er
NovaMind 4 Platinum 4.2.3 (opd. 02.07.08)
mind mapping app: presentation, task, screenwriting
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/33194

Et program fra Omni, der kan integrere med OmniOutliner i Leopard
OmniPlan 1.5.1
painless project management
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/30416

Andre muligheder...
Contactizer Express 3.6.2 (opd. 27.06.08)
manage your projects, tasks & contacts
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/33414
Youmehub 3.00.02 (fuld prof. opd. 11.06.08)
business productivity for designers
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/26852
StudioCzar Pro 2.2.3
project expense tracking & management
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/24190
Merlin 2.6 beta 4
collaborative project management for professional
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/25258

Nogle af dem er selvfølgelig lettere at konfigurere og bruge end andre.
- Fx. synes jeg, Merlin godt kan være lidt besværlig at sætte op, men
ellers fungerer den glimrende, når først man kende den.

mvh. Erik Richard

Fra : jagge

Dato : 06-07-08 17:51

> [...]
> - Fx. synes jeg, Merlin godt kan være lidt besværlig at sætte op, men
> ellers fungerer den glimrende, når først man kende den.

Tak for et meget omfattende svar

Venlig hilsen

Jakob