grr.. bilkabuler
Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 21:37

Bilen er lige blevet 3 måneder og selvom jeg parkerer med omtanke hvor jeg
nu kan (gerne ved siden af dyrere nye biler) så sker det uungåelige -
Bilkabuler - og så i begge sider her i weekenden!
Den ene i passagersiden er en lille blød bule uden skramme i lakken. Den
anden i førersiden er virkelig gjort med umage! Bule på størrelse med
yderste led af en finger og med 1.5 cm ridse i lakken.
For h...... man bliver pissed når man selv passer meget på sine ting og
andre bare gives a shit!

Havde lige brug for at komme af med noget galde!

--
/HB
08' Skoda Octavia Combi 2.0 tdi Elegance, sort metallic

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 21:42

On Sun, 6 Jul 2008 22:36:33 +0200, "HB" <hbOOsnabela.dk> wrote:

> [...]
>andre bare gives a shit!
>
>Havde lige brug for at komme af med noget galde!

Ja vi må håbe at der engang er nogle foretninger der får større
parkeringspladser

Brian
Mondeo 1,5 år med 4 parkeringsbuler

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 22:14

"brian" skrev i meddelelsen

> Ja vi må håbe at der engang er nogle foretninger der får større
> parkeringspladser
>
> Brian
> Mondeo 1,5 år med 4 parkeringsbuler

Det handler om at få så mange biler ind som muligt til så megen betaling så
muligt. Ihvertfald der hvor jeg kommer - parkeringshuse/kældre til
storcentrer og i større byer.

--
/HB

Fra : OZ3BTO

Dato : 06-07-08 22:27

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det handler om at få så mange biler ind som muligt til så megen betaling

> muligt. Ihvertfald der hvor jeg kommer - parkeringshuse/kældre til

Godt man har en bil med rørbeskyttelse hen af siden.. Godtnok beregnet til
at beskytte bilen off road men klare også bilka bulerne.. Og sikke buler
modparten får af røret

Fra : Bruno

Dato : 07-07-08 16:21

brian wrote:

> Ja vi må håbe at der engang er nogle foretninger der får større
> parkeringspladser

Det betyder bare flere folk render mellem bilerne, med ridser fra
tasker, indkøbsvogne osv.

det du skal håbe på er, at de mennesker som i dag er ligeglade de
skifter stil.

Det værste er dog idioterne som synes det er smart og ødelægge bevidst,
min bil nåede at være min i 14 dage før nogen gav den hele ene side en
nøgle og efterfølgende slukkede en smøg på kalechen

Mvh
Bruno

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-07-08 16:26

>min bil nåede at være min i 14 dage før nogen gav den hele ene side en
>nøgle og efterfølgende slukkede en smøg på kalechen

What? Folk er for syge (

Fra : Knut

Dato : 08-07-08 05:51

<brian> wrote in message news:kfb2741lqhkkm71amau7m22fe4edqqmps1@4ax.com...

> Ja vi må håbe at der engang er nogle foretninger der får større
> parkeringspladser
>
> Brian
> Mondeo 1,5 år med 4 parkeringsbuler

Eller kunderne køber mindre biler!

Knut

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-07-08 06:37

On Tue, 8 Jul 2008 06:50:49 +0200, "Knut" <engodmailadresse@mail.dk>
wrote:

>Eller kunderne køber mindre biler!

Hjælper ingenting. Mange folk med små biler smider dem bare til højre og
venstre, da de åbenbart er vant til, at der er plads nok.
Når vi slentrer en tur henover p-pladsen ved Fördepark, så er 8/10 af de
biler, der parkerer skævt, små biler.

Fly

Fra : fjerndette

Dato : 16-07-08 17:37

Jeg er lidt Newbee her på News gruppen, men det var Bilkabuler det
handlede om, jeg må indrømme at jeg er engang kommet til at lave en
selv, da jeg skulle have mit barn ud af bilen og kom så til at banke
bagdøren op i bilen ved siden af, jeg lagde en seddel i forruden, med
navn og telefon nummer samt en lille undskyldning, jeg har ikke hørt
noget endnu, det er vel 6 år siden nu..

De skulle lave Parkerings pladser som i Tyskland, ekstra brede "frauen
Parkplatze" kun for kvinder der sidder bag rattet, og de ligger altid
tæt ved ingangen... samt "Baby/kinder" hvor der er ekstra plads til at
åbne bagdørene i bilen så man ikke knalder den ind i den der holder ved
siden af... Fikst gjort, det har de bare ikke fundet ud af i danmark
endnu, er vi langsomme eller hvad ????

Hilsen Morten

Fra : Mogens

Dato : 16-07-08 17:46

$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg er lidt Newbee her på News gruppen

Velkommen til :)

> [...]
> bagdørene i bilen så man ikke knalder den ind i den der holder ved siden
> af... Fikst gjort, det har de bare ikke fundet ud af i danmark endnu, er

Hvor jég bor, har man etableret en række familie-parkerings-pladser. Dér er
der masser af plads mellem bilerne således, at unger, promenade- og
indkøbsvogne kan "jongleres" uproblematiks rundt mellem bilerne. Det funker
!

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 16-07-08 18:28

> Jeg er lidt Newbee her på News gruppen, men det var Bilkabuler det

Jammen, velkommen .

> De skulle lave Parkerings pladser som i Tyskland, ekstra brede "frauen
> Parkplatze" kun for kvinder der sidder bag rattet, og de ligger altid
> tæt ved ingangen...

Er de ikke mere lavet af hensyn til tryghed/sikkerhed efter mørkets
frembrud? Så der ikke er så langt ind til andre mennesker?

Den anden del med at de skulle være bredere pga. køretekniske færdigheder
ville i Danmark
1. rejse massiv kritik for mandschauvinisme fra Hanne Vibeke Holst og co.
2. blive udnyttet på det groveste da alle ville have pladser tæt på
indgangen..

> samt "Baby/kinder" hvor der er ekstra plads til at
> åbne bagdørene i bilen så man ikke knalder den ind i den der holder

det var måske straks lidt mere fikst..

--
vh, Erik BH

Fra : Henning

Dato : 16-07-08 18:43

> [...]
>åbne bagdørene i bilen så man ikke knalder den ind i den der holder ved
>siden af... Fikst gjort, det har de bare ikke fundet ud af i danmark

Det bedste ved disse pladser er, at de altid ligger tæt på indgangen.
Skiltene siger "Forbeholdt", men ordet "forbeholdt" har ingen juridisk
betydning, og man kan derfor ikke, i modsætning til handicap-pladser,
få en bøde for at parkere der, selv om man ikke har bilen fuld af
skrigende unger Bl.a. ved Ikea i Gentofte er der altid 2-3 ledige
af disse pladser, selv i myldretiden

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 16-07-08 19:40

Henning < @> wrote in news:flcs749hth0cb4gsjsjicqbksdjnsm1por@4ax.com:

> [...]
> få en bøde for at parkere der, selv om man ikke har bilen fuld af
> skrigende unger Bl.a. ved Ikea i Gentofte er der altid 2-3 ledige

Det var dog usympatisk. Tager du også handicap toiletterne? De er heller
ikke juridisk forbeholdt handicappede..

Præcist min pointe med hvorfor den slags pladser ikke er udbredt i Danmark.
Der er for mange egoister.

--
vh, Erik BH

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-08 22:01

> Det var dog usympatisk. Tager du også handicap toiletterne? De er heller
> ikke juridisk forbeholdt handicappede..

Arhh de handicappede må vel da også kunne holde sig i 5 min... er da iorden
at man bruger dem.. vi er jo trodsalt i overtal os uden handicap..

Mvh
Morten

Fra : ShutEye

Dato : 16-07-08 19:28

> [...]
> nummer samt en lille undskyldning, jeg har ikke hørt noget endnu, det er

Lige så snart du husker at lægge den seddel er alt tilgivet!
Uheld sker - vinden kan tage døren, junior har travlt med at komme ud eller
andet skidt - man skal bare stå ved det ;)

<klip>

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-07-08 23:20

On Wed, 16 Jul 2008 18:36:31 +0200, fjerndette
<""mm27(fjerndette)\"@hot(fjerndette)mail.com"> wrote:

>Jeg er lidt Newbee her på News gruppen,

Velkommen til! Et lille tip. Topposting er ikke velset. Skriv under det,
som du svarer på.

> [...]
>åbne bagdørene i bilen så man ikke knalder den ind i den der holder ved
>siden af... Fikst gjort, det har de bare ikke fundet ud af i danmark

Jeg elsker også de Frauenparkplätze. De er altid så dejlig tæt på
indgangen. Mutter-Kind-pladser bruger jeg også løs af, når jeg har
ungerne med. Kvinderne vil jo have ligestilling og så kan de også gå en
lang tur med indkøbsvognen og, jeg må holde på Mutter-Kind, når jeg har
ungerne med.

Fly

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-07-08 23:18

Fra : Mogens

Dato : 06-07-08 21:56

> For h...... man bliver pissed når man selv passer meget på sine ting og
> andre bare gives a shit!

Din kone?

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 22:10

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Din kone?

Nej
Jeg havde selv parkeret dyret, men dem der holdt ved siden af var åbenbart
ligeglade med deres Audi Q7 låger..

Fra : Mogens

Dato : 06-07-08 22:15

> Nej
> Jeg havde selv parkeret dyret, men dem der holdt ved siden af var åbenbart
> ligeglade med deres Audi Q7 låger..

Jeg parkerer nede i den anden ende af pladsen. Er der slet ikke noget
anstændigt ledig, smider jeg passageren af - så må hun selv handle.

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 22:19

> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg parkerer nede i den anden ende af pladsen. Er der slet ikke noget
> anstændigt ledig, smider jeg passageren af - så må hun selv handle.

Tror sku jeg kan lære noget af dig

Fra : Brian

Dato : 07-07-08 15:32

Mogens wrote:
> Jeg parkerer nede i den anden ende af pladsen. Er der slet ikke noget
> anstændigt ledig, smider jeg passageren af - så må hun selv handle.

Sidst jeg gjorde det, havde nogen moret sig med at kaste en velvoksen
mursten igennem en af sideruderne.

Jeg fik også en dejlig fin bule her i weekenden. Man kunne endda lige se
gerningsmandens finger havde været på (den støvede) lakken, for at mærke om
han/hun nu havde lavet bulen ordentligt.

Intet er helligt længere...

/Brian

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 07-07-08 17:51

Brian wrote:
> Jeg fik også en dejlig fin bule her i weekenden. Man kunne endda lige se
> gerningsmandens finger havde været på (den støvede) lakken, for at mærke om
> han/hun nu havde lavet bulen ordentligt.

Hey, det er jo bevismateriale.
Du kunne være kørt direkte til politiet (hvis det ellers ikke var regnvejr), og have fået dem til at tage en kopi af aftrykket.

Hvis politiet så finder nogen med det fingeraftryk, så falder hammeren, muligvis inkl. erstatning til dig.

Fra : JBH

Dato : 06-07-08 22:23

> [...]
>
> Nej
> Jeg havde selv parkeret dyret, men dem der holdt ved siden af var åbenbart

Eller også var børnene. Var det for eller bagdøre som fik buler. ?
Har selv oplevet en snotunge klaske en dør op i siden på min bil. Moderen
var totalt ligeglad (det var SÅ tæt på jeg havde gjort det samme på hendes
bil)....

mvh
JBH

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-07-08 22:28

On Sun, 6 Jul 2008 23:23:09 +0200, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
> [...]
>var totalt ligeglad (det var SÅ tæt på jeg havde gjort det samme på hendes

Det er "sjovt" ... samtlige historier jeg hører hvor folk har fået
klasket en dør op... der er det en kvindelig chauffør der "er totalt
ligeglad".

Gad godt vide hvad pokker der foregår oppe i roen på de kvindfolk..
eller det er måske det der er galt... der sker ikke en brik og bilen
er jo bare et transportmiddel manden sørger for...

Bor heldigvis sammen med en der er lige så hysterisk som jeg hvad
angår ridser og buler.

Gid andre folk var lidt mere forsigtige med andre folks biler... men
så længe der kører så mange Berlingo'er og syge børnecontainere rundt
så sker det sq nok ikke...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-07-08 22:29

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Gid andre folk var lidt mere forsigtige med andre folks biler... men
> så længe der kører så mange Berlingo'er og syge børnecontainere rundt
> så sker det sq nok ikke...

Hmmm, hvad sker der for dig. Ud fra ovenstående er en Berlingo _ikke_ en
syg børnecontainer....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-07-08 10:51

>Hmmm, hvad sker der for dig. Ud fra ovenstående er en Berlingo _ikke_ en
>syg børnecontainer....

Den nye er knapt så syg som den gamle, men navnet hænger desværre
stadig ved

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-07-08 22:42

Hej!

Martin Johansen [6000] wrote:
> Bor heldigvis sammen med en der er lige så hysterisk som jeg hvad
> angår ridser og buler.

Super. Hvad hedder han?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-07-08 10:41

> Hej!

> Super. Hvad hedder han?

SPLLUUURRRFFFTTTTT.......

For helvede Kim - kan du huske opskriften på at rense tastaturet for
kaffe ?
ROTFLMAO

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-07-08 13:03

Hej!

Brian Sørup wrote:
> For helvede Kim - kan du huske opskriften på at rense tastaturet for
> kaffe ? ROTFLMAO

Heh :) Synes bare ikke de ting han nævnte passede særligt godt overens
med kvinder generelt*1.

Kører du forresten stadig BMW, og i givet fald hvilken...?

*1: Til de kvinder, som måtte læse dette, skal jeg da være den første
til at undskylde, hvis det støder dem.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mogens

Dato : 07-07-08 18:26

> Kører du forresten stadig BMW, og i givet fald hvilken...?

Brin Sørup har en Volvo 850, mens Brian Jensen kører BMW 528i

Fra : Brian

Dato : 07-07-08 19:02

Mogens wrote:

> Brin Sørup har en Volvo 850, mens Brian Jensen kører BMW 528i

Jeg husker den Sørupske Brian's vogn som en V70 der tæller i amerikanske
miles

/Brian

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-07-08 19:19

> Jeg husker den Sørupske Brian's vogn som en V70 der tæller i
> amerikanske miles

Det gjorde den tihvertifald for 10 min. siden, og tankmåleren stod lige
under 2 Gallon...
... det er en 18 Gallon tank.....
.... en Gallon koster ca. 43,-.....
;-(
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-07-08 22:41

Hej!

Brian Sørup wrote:
> Det gjorde den tihvertifald for 10 min. siden, og tankmåleren stod lige
> under 2 Gallon...

Mente ellers bestemt du (også) havde haft en bimmer engang.

Men ok, hold dig da endelig til det svenske Jønsson hvis du er til den slags ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-07-08 22:45

> Hej!

> Mente ellers bestemt du (også) havde haft en bimmer engang.

Nix, ingen kebab-container til mig, medmindre det er en 635CSI fra sidst
i halvfjerdserne - det er sgu en flot bil....

> Men ok, hold dig da endelig til det svenske Jønsson hvis du er til den
> slags ;)

Den snurrer fint, jeg tror jeg holder mig til sådan en Svensson-bil,
ellers blir det nok Subaru....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-07-08 22:49

Hej!

Brian Sørup wrote:
> Nix, ingen kebab-container til mig, medmindre det er en 635CSI fra sidst
> i halvfjerdserne - det er sgu en flot bil....

Synes nu egentligt ikke der er meget kebab over en 500 serie. Men en start
halvfemser 3xx med brede fælge - jøsses da ;)

> Den snurrer fint, jeg tror jeg holder mig til sådan en Svensson-bil,
> ellers blir det nok Subaru....

Synes bare de fleste Subaru'er er så pokkers kedeligt designede :( Men det er
glimrende biler, ingen tvivl om dét.

Volvo kaster jeg mig næppe ud i. Det har BJ o.a. forpurret med deres historier
om fejl på dem :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kate

Dato : 07-07-08 19:16

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in

> *1: Til de kvinder, som måtte læse dette, skal jeg da være den
> første til at undskylde, hvis det støder dem.

Jeg er kvinder og selv om jeg ikke går vildt op i biler, så bliver jeg
da også stiktosset når/hvis andre laver buler i min bil. Nok mest fordi
det er ligegyldigheden i om man ødelægger andres ting. Sådan nogle
mennesker sku' ha' et lag tæv så det husker at passe på en anden gang.
Det folk jeg fortrinsvis har kendt der ikke passede på var fok som ikke
selv har bil. Meget mærkelig holdning til andres ting.

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-07-08 10:53

>Super. Hvad hedder han?

Ka..ka..karl? Nej.. Karina

Beklager men det er sq en tøs.. og hun er lige så computernørdet og
hifinørdet som mig... så min store hjemmebio og snarlig projektor får
jeg også lov til at have i fred.. eller dvs. det gør jeg ikke for hun
er storbruger af det.

Nævnte jeg hun er gamer også? Så heller ingen brok når jeg sidder i
timevis og gamer PS3 :P

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-07-08 11:11

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
> er storbruger af det.
>
> Nævnte jeg hun er gamer også? Så heller ingen brok når jeg sidder i

Hvad siger hendes forældre til at du er flyttet ind til deres teenagedatter?

--
vh
Torben

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-07-08 11:44

>Hvad siger hendes forældre til at du er flyttet ind til deres teenagedatter?

De sagde fortsat god ferie i går aftes )

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-07-08 13:00

Hej!

Martin Johansen [6000] wrote:
> [...]
> hifinørdet som mig... så min store hjemmebio og snarlig projektor får
> jeg også lov til at have i fred.. eller dvs. det gør jeg ikke for hun

Imponerende, intet mindre. Sådan en skal jeg skisme også have fat i, nu
jeg allerede har gulvhøjttalere og projektor i stuen :)

> Nævnte jeg hun er gamer også? Så heller ingen brok når jeg sidder i
> timevis og gamer PS3 :P

Hehe. Sig lige til hvis hun bliver single

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-07-08 13:14

>Imponerende, intet mindre. Sådan en skal jeg skisme også have fat i, nu
>jeg allerede har gulvhøjttalere og projektor i stuen :)

Hun har desværre ingen søster

>Hehe. Sig lige til hvis hun bliver single

Haha

Fra : brian

Dato : 07-07-08 13:52

On Mon, 07 Jul 2008 14:14:05 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Hun har desværre ingen søster

>Haha

Ohhh sikke er rædsel, mon hun vil nøjes med en kone bil.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-07-08 15:20

Kim Voss Schrader skriver:

> Hehe. Sig lige til hvis hun bliver single

Hvis "Yo_Hansen" bliver single, er det da fordi Karina skal ud for at
finde sig en ny pige.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-07-08 15:56

On Mon, 07 Jul 2008 16:20:06 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Kim Voss Schrader skriver:

>Hvis "Yo_Hansen" bliver single, er det da fordi Karina skal ud for at
>finde sig en ny pige.

Så Klaus... du må ud og vaske Golf'en.. og få lige et køligt skyl
samtidig

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-07-08 16:06

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Så Klaus... du må ud og vaske Golf'en..

Det er gud ved lige nu.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-07-08 16:13

On Mon, 07 Jul 2008 17:05:38 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>"Martin Johansen [6000]" skriver:

>Det er gud ved lige nu.

Han er ikke grundig nok. Og du bliver ikke vasket ved at sidde her

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-07-08 17:24

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Han er ikke grundig nok.

Nej, resten klarer Metax.

> Og du bliver ikke vasket ved at sidde her

Korrekt, derfor var der lige support til en kollega og aftensmad.

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 15:10

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> er storbruger af det.
>
> Nævnte jeg hun er gamer også? Så heller ingen brok når jeg sidder i

Hæ - har en af samme slags. Hun er oven i hatten helt vild med motorløb
hvilket er min passion.
DTC/DTM/LeMans osv osv.

--
/HB

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-07-08 15:19

>Hæ - har en af samme slags. Hun er oven i hatten helt vild med motorløb
>hvilket er min passion.
>DTC/DTM/LeMans osv osv.

Det gider min tilgengæld ikke så det må jeg have med gutterne i fred

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 15:01

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Eller også var børnene. Var det for eller bagdøre som fik buler. ?

Fordøre

> Har selv oplevet en snotunge klaske en dør op i siden på min bil. Moderen
> var totalt ligeglad (det var SÅ tæt på jeg havde gjort det samme på hendes
> bil)....

Man bliver lidt gnaven!

Fra : Kåre

Dato : 06-07-08 22:17

> [...]
> andre bare gives a shit!
>
> Havde lige brug for at komme af med noget galde!

Det har vi alle brug for...:
Jeg brugte en ret stor del af sidste sommer på at få ordnet min ældre
Corolla. Bl.a. nye paneler, bagskærme og fire nye døre. Alt blev malet
rigtig fint og prof.
En dag ser jeg så en Bilka-stribe som strækker sig fra forskærm til
bagskærm. Troede jeg...
Det var langt værre: det var en kone-stribe...der var en magen til på vores
anden bil...

Kåre

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 22:20

"Kåre" <kaare@megajam.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> bagskærm. Troede jeg...
> Det var langt værre: det var en kone-stribe...der var en magen til på

Damn (--)

--
/HB

Fra : xs1100

Dato : 07-07-08 09:52

> [...]
>
> --
> /HB
> 08' Skoda Octavia Combi 2.0 tdi Elegance, sort metallic

Hej.

På min autocamper, har jeg en motorcykelrampe monteret bagpå.
En dag ved det lokale supermarked, stillede jeg bilen som jeg plejer. Altså
jeg holder lige i p-båsen!!!
Da jeg kom ud var der en der havde kastet en personbil skråt ind på pladsen
ved siden af mig, så jeg ikke kunne komme ud, uden at skrabe den på siden,
så jeg blev holdende til ejeren kom, jeg sad i kassen og lurede ud af
vinduet, sammen med min kone.

Personen en mand i sin bedste alder, sætter sig ind i bilen og bakker nu
modsat ud. Der sker det at han rammer min motorcykelrampe og får en "fed"
ridse ned af sin bil og jeg farer ud af bilen. Jeg konstaterer at hans bil
er hårdt ramt, men min rampe fejler intet!!! Han bliver sur og prøver at
give mig skylden, men vidnerne er alle til min fordel, der var flere der
hørte og så det.

Så der var to der kørte derfra med et lille grin på læben, for han var dog
en værrre opblæst nar.

Mvh
Jarl
XS1100

Fra : Kate

Dato : 07-07-08 19:22

"xs1100" <ingen@email.invalid> wrote in

>! Han bliver sur og prøver at
> give mig skylden, men vidnerne er alle til min fordel, der var
> flere der hørte og så det.

Nogen mener åbenbart at går den så går den. For år tilbage fik minm mor
sin bil totalskadet. hun kører i venstrebane fordi hun skal til venstre
lidt længere henne, på stedet er der to venstresving med kort afstand,
moderen skulle af nr. 2. I inderbanen kommer en bil farende, pluseligt
finder chaufføren åbenbart ud af at han da skal til venstre her.
Derefter drejer han lige ind i siden på min mor, så bilen farer over i
en lygtepæl på den anden side af vejen.
Han farer ud af sin bil og overfalder min mor med ukvemsord. Da minmor
er en hidsig dame kommer det til et strot skænderi. Heldigvis blev et
par vidner på stedet og ringede til politiet, der mente at den anden
bilist klart havde hele skylden. Havde min mor været en lille noksagt,
havde hun måske haft større problemer efterfølgende, men det er hun så
ikke

Fra : Niels Bengaard

Dato : 07-07-08 13:08

> [...]
>
> --
> /HB
> 08' Skoda Octavia Combi 2.0 tdi Elegance, sort metallic

I gode gamle dage havde man nogle ordentlige lister på dørene som tog de
stød.

Mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 15:06

"Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen

> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> I gode gamle dage havde man nogle ordentlige lister på dørene som tog de
> stød.

Jo jo, der sidder skam lister, men jeg skrev jo Q7 længere oppe i tråden og
sårn en dævl laver buler ridser noget højere oppe end normale biler.

--
/HB

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 07-07-08 13:36

HB wrote:
> [...]
> anden i førersiden er virkelig gjort med umage! Bule på størrelse med
> yderste led af en finger og med 1.5 cm ridse i lakken.

Har du prøvet at spørge Bilka, om de har en forsikring der dækker "bilkabuler"?
Jeg kan da huske at nogen engang fortalte her i gruppen, at de gik ind til Informationen efter de havde konstateret en bule, og Bilka dækkede reparationen, men den ordning er måske blevet sløjfet pga. misbrug?

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 15:07

"Jens C. Hansen" <adsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Informationen efter de havde >konstateret en bule, og Bilka dækkede
> reparationen, men den ordning er måske blevet sløjfet pga. >misbrug?

Det var ikke hos Bilka det skete. Betegnelsen "Bilkabuler" er bare dækkende
for den slags

--
/HB

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-07-08 15:24

HB skriver:

> Det var ikke hos Bilka det skete.

Jo, men det var buler efter en løssluppen kundevogn.

Bilen var en sort BMW og manden var min tidligere nabo. Kundevognen var
på vej til at blive "hoppet i stykker", da han kæreste mente at de
skulle gå ind i kundeservice for at melde ulykken.

Manden parkerede altid langt væk fra andre biler, for netop at undgå
ridser og buler og blev en smule emsig da han så en kundevogn der var
trillet ind i siden af bilen.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 07-07-08 20:01

On Mon, 07 Jul 2008 18:16:12 +0000, Kate wrote:

> Jeg er kvinder

<glyp>
Hvor mange?

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 20:16

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev :

><glyp>
>Hvor mange?

Hun er nok bare lidt ved siden af sig selv ;)

--
Jan_stevns

Fra : Kate

Dato : 08-07-08 15:44

jan_stevns wrote in

> Hun er nok bare lidt ved siden af sig selv ;)

Jeps, for jeg må tage toget for tiden, da bilen er kaput og den nye
først kommer på tirsdag

Fra : Mogens

Dato : 08-07-08 17:16

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeps, for jeg må tage toget for tiden, da bilen er kaput og den nye
> først kommer på tirsdag

Nu købte du ikke en bovlam VAG SDI, vel ??

Fra : Kate

Dato : 08-07-08 17:31

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in

> "Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse

> Nu købte du ikke en bovlam VAG SDI, vel ??

Øh, det tror jeg ikke. Jeg købte en Hyuandai Getz, faktisk
1,5 CRDi, så hut jeg visker.

Fra : Mogens

Dato : 08-07-08 17:40

> Øh, det tror jeg ikke. Jeg købte en Hyuandai Getz, faktisk
> 1,5 CRDi, så hut jeg visker.

Kanon - så fulgte du rådet herinde. Jeg er sikker på, du bliver smadderglad
for den bil - tillykke, Kate :)

Fra : Kate

Dato : 08-07-08 21:32

> "Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse

> Kanon - så fulgte du rådet herinde. Jeg er sikker på, du bliver
> smadderglad for den bil - tillykke, Kate :)

Det gjorde jeg nemlig og tak til TJ for at vende mit blik den vej
Jeg tror også jeg har valgt rigtigt. Tak.

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-08-08 23:01

> [...]
> og andre bare gives a shit!
>
> Havde lige brug for at komme af med noget galde!

Jeg giver dig fuldstændig ret, det er noget forbandet svineri. Jeg passer
altid meget på ikke at påkøre andre biler det mindste når jeg skal navigere
på en parkeringsplads og jeg forventer egentlig at andre opfører sig
ligeledes.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com