/ Forside / Interesser / Fritid / Knallert / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Knallert
#NavnPoint
pallebhan.. 109279
Jon 13755
NoShyGuy 12369
Sunowich 7245
rpje 6490
scootergr.. 5859
masteraug.. 4691
Japse 3488
3773 3416
10  dova 3104
Problemer med boret Suzuki K50 - Hjælp!!
Fra : Chr


Dato : 20-07-01 18:01

Jeg er den glade ejer af en selvsmørende Suzuki K50 med 4 gear. Da den kun
kan køre 30 km/t, og næsten ikke kan slæbe sig selv, har jeg for nylig
anskaffet mig en indsugningsblok, som er boret ud til 16 mm., hvor den fra
ny er 7 mm. Jeg har stadigvæk original 10 mm. kaburator, original cylinder.
Problemet er at den stadigvæk kun kører 30, og er ligeså død i optrækket som
den altid har været. Vi har prøvet at flytte med nålen, samt diverse dyser,
og rodet med luftskruen. Enten firetakter den, eller også kan den næsten
ikke komme ned i tomgang.

Er der nogen der har forslag til hvad der kan være galt?

Er jeg nødt til at have fat i en 16 mm. kaburator?

Er den indstilt forkert i tænding? Hvis ja, er der så nogen der har
erfaringer med hvordan den skal stå?

Nogen forslag til dysestørrelse, og nålens placering i mit tilfælde?

Er den begrænset andet sted, f.eks. i skyllekanaler eller lignende? (Jeg har
en BOSS-dæmper på, men det hjælper heller ikke, så det er ikke udstødningen
der begrænser).

Med venlig hilsen
Lasse Møller
y-o@get2net.dk



 
 
RpR (20-07-2001)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 20-07-01 20:00

> Er den indstilt forkert i tænding? Hvis ja, er der så nogen der har
> erfaringer med hvordan den skal stå?

Det lyder det umiddelbart til at være. Det kan også være membranen der er
defekt.
Jeg har ikke selv eller kender nogen der har haft K50, så det er begrænset
hvad jeg kan hjælpe :/

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
ICQ: 19284098
"4 hjul og 4 takt er 2 for mange"
--



Christian Jørgensen (20-07-2001)
Kommentar
Fra : Christian Jørgensen


Dato : 20-07-01 23:20

Den er ik utæt et sted? Minus kompression, forkert elektrodeafstand på
tændrøret, forstoppet luftfilter, forkert svømmerhøjde eller glider i
koblingen, tilstoppet benzinslange/filter, falsk luft et sted?

--

Med venlig hilsen

Christian Jørgensen

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
news:3b587f95$0$69743$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Er den indstilt forkert i tænding? Hvis ja, er der så nogen der har
> > erfaringer med hvordan den skal stå?
>
> Det lyder det umiddelbart til at være. Det kan også være membranen der er
> defekt.
> Jeg har ikke selv eller kender nogen der har haft K50, så det er begrænset
> hvad jeg kan hjælpe :/
>
> --
>
> - RpR
> Moped Gallery.com - The World's biggest!
> http://www.mopedgallery.com
> FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
> ICQ: 19284098
> "4 hjul og 4 takt er 2 for mange"
> --
>
>



JDJ (22-07-2001)
Kommentar
Fra : JDJ


Dato : 22-07-01 22:46


Chr <chr.moller@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9j9o84$1d2i$1@news.cybercity.dk...

> Er den indstilt forkert i tænding? Hvis ja, er der så nogen der har
> erfaringer med hvordan den skal stå?

Start med at stille ankerpladen i midet! Så stiller du platinere til ca.
0.30 mm spillerum. Så drejer man ankerpladen lidt frem og tilbage indtil man
finder det punkt hvor den går bedst. Forsesten kører du stadig med lovlig
membran? (men en plade, og et meget lille hul) Jeg har en dobbelt til at
ligge hvis du mangler en

JDJ



Chr (23-07-2001)
Kommentar
Fra : Chr


Dato : 23-07-01 11:56

Ja det gør jeg. Kan det være dér den er gal?

>Forsesten kører du stadig med lovlig
> membran? (men en plade, og et meget lille hul) Jeg har en dobbelt til at
> ligge hvis du mangler en






Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408528
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste