Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Upload fra HDD til SD kort ?
Fra : IKJ

Dato : 05-07-08 14:29

Jeg har slettet billederne på mit SD kort efterhånden som de er lagt ind på
min PC HHD.

Nu har jeg brug for, eventuelt, om muligt, at uploade nogle af billederne
fra HDD til SD kort.

Ved nogen om dette er muligt? I så fald, findes der et program ?

Jeg kender udmærket de fleste andre muligheder, men nu, er det lige det med
SD kortet

mvh IKJ

Fra : Bo Bjerre

Dato : 05-07-08 15:09

IKJ wrote:
> [...]
>
> Ved nogen om dette er muligt? I så fald, findes der et program ?
>
> Jeg kender udmærket de fleste andre muligheder, men nu, er det lige det med

Hvis SD kortet sidder i en kortlæser bruger du bare windos's copy
kommando...

Bo //

Fra : IKJ

Dato : 05-07-08 16:38

> Hvis SD kortet sidder i en kortlæser bruger du bare windos's copy
> kommando...
>
> Bo //

Tak til Bo.

Så blev jeg så meget klogere!

hilsen IKJ

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-07-08 16:28

IKJ skrev bl.a.:

> Jeg har slettet billederne på mit SD kort efterhånden som de er lagt
> ind på min PC HHD.
>
> Nu har jeg brug for, eventuelt, om muligt, at uploade nogle af
> billederne fra HDD til SD kort.

Et kort fungerer som et helt normalt drev. Du sætter bare kortet i en
kortlæser (føtex til 99,-) og så kan du kopiere alt det du vil.

Bruger du dit kamera, så burde kortet også kunne ses i "denne computer".

Claus