Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hatten af for NRE :-)
Fra : ab©

Dato : 03-07-08 11:48

God reklame på Dansk Fotoagenturs side
http://www.dfa-imaging.dk/imaging/service/index.shtml

ab©

Fra : Peter

Dato : 03-07-08 12:56

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
news:486caf0a$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> God reklame på Dansk Fotoagenturs side
> http://www.dfa-imaging.dk/imaging/service/index.shtml
>
> ab©

NRE, reklame ? ?
Den forstår jeg ikke, hvad vil du fortælle, eller det er måske kun for de
indviede ?

Fra : Peter

Dato : 03-07-08 13:03

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> God reklame på Dansk Fotoagenturs side
> http://www.dfa-imaging.dk/imaging/service/index.shtml

OK, jeg løste rebusen:

NRE er synonym med Niels Riis Ebbesen (NRE), en populær skribent på usenet,
der har sin egen fotogalleri hjemmeside.

Så et link fører os til en tekstside, hvor man uden egentlig uden anledning,
skal gætte sig til og trykke på en link der hedder:
http://photo-gallery.dk/pletter/plet.html

og photo-gallery.dk er netop NRE´s, fotogalleri,
her finder man så et billede af en bil og en forklaring på pletter
på foto..

Hvor hatten kommer ind i billedet, aner jeg dog ikke.

Well, godt gået synes i ikke

Fra : jagge

Dato : 03-07-08 14:16

Peter <pgh@wer.nn> wrote:

> en populær skribent

He he he he :0)

MVH

Jakob

Fra : /Peter

Dato : 03-07-08 16:52

"jagge" <jagge@noname.invalid> skrev i en meddelelse

> He he he he :0)

Han får da stor opmærksomhed ihvertfald

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-07-08 17:23

"/Peter" skrev i en meddelelse
> Han får da stor opmærksomhed ihvertfald

Ja da - den største reklame og omtale af hans aktiviteter er altid
kommet fra dem, der kommenterer hans indlæg

Så det er han da helt sikkert glad for

Jan

Fra : Leif Langgaard

Dato : 03-07-08 13:02

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> God reklame på Dansk Fotoagenturs side
> http://www.dfa-imaging.dk/imaging/service/index.shtml

Hvor er han forresten?

Se indlægsaktiviteten, han sluttede næsten som han startede i februar 99,
mystisk, jeg håber han er på en god lang ferie i de varme lande, og kommer
hjem med en stak stockfotos.

Nils trænger også til lidt reklame, ved at søge på "foto niels riss ebbesen"
kommer der ikke mindre end 7 steder på www som han i gennem årene har
leveret billeder til, ikke ringe af Skandinaviens største billedbureau.

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Leif Langgaard

Dato : 03-07-08 14:57
Fra : Søren Friberg

Dato : 03-07-08 16:46

Leif Langgaard skrev:
> Linket til indlægsaktiviteten:
>
> http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=z0wQHBYAAABjudXxImJ_Tr6Q6bUAAzf-tsA_zxUtNntix4f3YPHCUQ

Leif, jeg synes, du skal holde dig for god til det her pladder og lave
nogle gode billeder i stedet

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

fotofriberg.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-07-08 21:15

In article <486cf42d$0$90275$14726298@news.sunsite.dk>,
Søren Friberg <hushovmesterenfjern@msn.com> wrote:

> [...]
> zf-tsA_zxUtNntix4f3YPHCUQ
> >

> Leif, jeg synes, du skal holde dig for god til det her pladder og lave

Ha - ha... bette langgård er bare en jubelidiot, han har slet ikke
opdaget, at jeg har justeret lidt på min header.

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - 3650 Ølstykke - 47 17 56 22 - 40 33 69 40

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-07-08 16:33

Leif Langgaard skrev bl.a.:

> Hvor er han forresten?

Han er vel i jobaktivering?

Han er jo lige gået på røven med sit firma for anden gang inden for tre år

Det er egentligt underligt, at han med det talent han selv mener at besidde
ikke kan leve af det i en tid, hvor der er højkonjukturer...

Claus

Fra : Leif Langgaard

Dato : 06-07-08 17:49

> Han er jo lige gået på røven med sit firma for anden gang inden for tre år

Hvad var det for et firma, du spreder vel ikke rygter?

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-07-08 20:03

Leif Langgaard skrev bl.a.:

> Hvad var det for et firma, du spreder vel ikke rygter?

Nej da, jeg spreder aldrig rygter..

http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=21109444

Det er anden gang på 3-4 år han har lukket biksen efter kort tid...

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-07-08 20:25

Claus Tersgov skrev bl.a.:

> http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=21109444
> Det er anden gang på 3-4 år han har lukket biksen efter kort tid...

Det er vel egentlig ikke så mærkeligt, når man som *webudvikler* ikke
engang kan finde ud af at fremsende elektronisk fakturering. Tænk at forsøge
at drive et firma samt "danmarks største fotogalleri" og så ikke kunne
sælge til offentlige virksomheder og institutioner

Et møjt besynderligt signal at sende til sine kunder, som skal have udviklet
hjemmesider...

Claus

Fra : KsK

Dato : 04-07-08 00:35

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i meddelelsen
> God reklame på Dansk Fotoagenturs side
> http://www.dfa-imaging.dk/imaging/service/index.shtml
>
> ab©

God Reklame !!!!

jeg vil unden ingen omstædighed handle med et firma der ha bare en smule
sammearbejder med NRE !!!!

KsK

Fra : Leif Langgaard

Dato : 04-07-08 11:34

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> God reklame på Dansk Fotoagenturs side
> http://www.dfa-imaging.dk/imaging/service/index.shtml
>
> ab©

Jeg ser ikke mere noget link?

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : ab©

Dato : 07-07-08 10:18

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

> Jeg ser ikke mere noget link?
>
> --
> Langgaard
> www.megapixels.dk

Du har skam ret - de er nok blevet slæbt i retten for ikke at have spurgt
først

ab©

Fra : Leif Langgaard

Dato : 07-07-08 14:01

> Du har skam ret - de er nok blevet slæbt i retten for ikke at have spurgt
> først

Hej

Nej, idioten har jo tidligere været i konflikt med kollegaerne, fordi han
forsøger at sælge billeder til dumpingpriser, og da DFA er "fotografernes"
udstyrsleverandør, er det da klart at de heller ikke vil have noget med ham
at gøre!

Igen, ris til egen røv.

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Robert Piil

Dato : 07-07-08 07:32

On 7 Jul., 15:01, "Leif Langgaard" <langga...@klarupnet.dx> wrote:

> Nej, idioten ...

Jeg ved godt du har sagt du vil forbeholde dig retten til at skrive
hvad som helst om Niels, men vil du - og andre - ikke godt overveje
det en gang til, ikke for Niels' skyld, men for alle de andre der
følger med her, om ikke vi alle ville være bedst tjent med at forholde
os tavse, fremfor at hoppe med på provokationerne.

--
Robert Piil
"Diskuter aldrig med en tåbe, han trækker dig ned på sit niveau og

Fra : Pico

Dato : 09-07-08 12:58

Robert Piil wrote:

> [...]
> følger med her, om ikke vi alle ville være bedst tjent med at forholde
> os tavse, fremfor at hoppe med på provokationerne.

Du har fuldstændig ret og efter at Niels er begyndt at henvise til
enkeltbilleder som der er blevet bedt om mener jeg at vi skal give manden en
mulighed for at vise om han mener det "godt"
--
MVH
Pico