Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D3 - batteri indikator går amok
Fra : bobo

Dato : 02-07-08 22:58

Hej alle

I den sidste måneds tid har jeg haft problemer med mit D3. Når jeg tænder
for det så sker det ofte at batteri indikatoren blinker for batteri med kun
1 streg tilbage. Hvis jeg slukker og umiddelbart derefter tænder igen så
viser det fuld batteri. Jeg har prøvet 2 forskellige batterier og samme
sker. Det kan også fremkomme når jeg er ved at skyde en serie, men hver gang
virker det at slukke og tænde.

I dag da jeg tændte blinkede F0 og jeg kunne ikke bruge AF. Tænd og sluk fik
det til at virke igen.

Er det tid til service?

Bo

Fra : Hans Kruse

Dato : 02-07-08 23:13

"bobo" <bo@hellums.dk> wrote in message
> [...]
> gang virker det at slukke og tænde.
>
> I dag da jeg tændte blinkede F0 og jeg kunne ikke bruge AF. Tænd og sluk

Sjovt nok så har min Canon 5D samme sygdom Jeg ville kontakte service om
det.

--
Med venlig hilsen/Kind regards,
Hans Kruse www.hanskruse.com, http://hans-kruse.blogspot.com/

Fra : Ole Larsen

Dato : 02-07-08 23:14

bobo skrev:
> [...]
> ved at skyde en serie, men hver gang virker det at slukke og tænde.
>
> I dag da jeg tændte blinkede F0 og jeg kunne ikke bruge AF. Tænd og sluk

Prøv at læse om den opdatering, Ksk har nævnt lige før

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 03-07-08 08:03

bobo wrote:
> [...]
> ved at skyde en serie, men hver gang virker det at slukke og tænde.
>
> I dag da jeg tændte blinkede F0 og jeg kunne ikke bruge AF. Tænd og sluk

Smid nyeste firmware på, den har blandt andet et fix for batteri
indikator fejl.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, MSDT #505926, TDI Trimix

Fra : bobo

Dato : 03-07-08 08:32

"Soren 'theDiver' Reinke" <soren@REMOVEreinke.dk> skrev i meddelelsen
bobo wrote:
> [...]
>
> Er det tid til service?
>
> Bo

Smid nyeste firmware på, den har blandt andet et fix for batteri

Takker alle, jeg prøver at smide den på.

Hygge

Fra : bobo

Dato : 03-07-08 11:08

"bobo" <bo@hellums.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> gang virker det at slukke og tænde.
>
> I dag da jeg tændte blinkede F0 og jeg kunne ikke bruge AF. Tænd og sluk

Firmopd. til 2.0 løste problemet.

Takker

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 03-07-08 11:37

bobo wrote:

> "bobo" <bo@hellums.dk> skrev i meddelelsen

> Firmopd. til 2.0 løste problemet.

Godt at høre :)

Og ja jeg er misundelig på dit D3'er :) Er det så fedt et kamera som man
kan læse rundt om kring ?

Fra : bobo

Dato : 03-07-08 12:59

bobo wrote:

> [...]
>>

> Firmopd. til 2.0 løste problemet.

Godt at høre :)

Og ja jeg er misundelig på dit D3'er :) Er det så fedt et kamera som man

I korte træk, ja det må man sku nok sige. Jeg har meget at bruge høj iso til
og der er den godtnok fantastisk. Det giver en frihed som jeg ikke har
prøvet før. Nu skal jeg til en del koncerter i de næste 14 dage, skagen
festival og MC træf så der skal det testes i bund

Bo

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 03-07-08 13:04

bobo wrote:

> [...]
>ikke har prøvet før. Nu skal jeg til en del koncerter i de næste 14
>dage, skagen festival og MC træf så der skal det testes i bund

Nice, håber du poster links til dine billeder :)