Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt hjælp til DSC-H3 Sony
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 29-06-08 18:44

Hejsa

jeg har lige fået mig sådan en kamara
og er også glad for det syndes det tager gode billeder.
men har set en tv reklame med en mand der har taget nogle billeder.
hvor der stå hvilken lukketid og blindetid og iso han har brugt.
kan jeg også indstille det på mit kamara ???
hvad heder det ???
for jeg syndes ikke at jeg kan finde det eller er det bare mig der ikke helt
har styre på det ???
håber at der er en der kan guide mig.

Thomas

Fra : Anders Sørensen

Dato : 29-06-08 20:07

On Sun, 29 Jun 2008 19:44:17 +0200, "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk>
wrote:

> [...]
>hvad heder det ???
>for jeg syndes ikke at jeg kan finde det eller er det bare mig der ikke helt

Det må da stå i manualen.
http://support.sony-europe.com/dime/digistill/cyber/cyber.aspx?site=odw_da_DK&m=DSC-H3

Display knappen, jeg mener det er pil op på kontrolknappen. Den
skifter mellem forskellige visninger både under optagelse og
afspilning.