Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Casio Exilim EX-F1 - 60 billeder i sekunde~
Fra : Søren Friberg

Dato : 28-06-08 10:09

Det er da hurtigt?
Eller en Photon Ultima APX-RS med 250.000 fps.
Nogen højere?

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

fotofriberg.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-06-08 12:45

Søren Friberg skrev bl.a.:

> Det er da hurtigt?
> Eller en Photon Ultima APX-RS med 250.000 fps.
> Nogen højere?

Småting!

De allernyeste high speed industrikamera som er baseret på LCD chips er
helt oppe på 25 millioner!! fps!

Kræver dog en masse lys..

Claus

Fra : Søren Friberg

Dato : 28-06-08 16:29

Claus Tersgov skrev:

> Småting!
>
> De allernyeste high speed industrikamera som er baseret på LCD chips er
> helt oppe på 25 millioner!! fps!
>
> Kræver dog en masse lys..

Den der Photon bruges vist til crash-test af biler.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

fotofriberg.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-06-08 12:44

Søren Friberg skrev bl.a.:

> Den der Photon bruges vist til crash-test af biler.

Ja, og jeg gætter på, at de kameraer med millioner af billeder bruges til
fotografering af sprængstoffer og missiler/våben. Jeg kan ikke rigtig komme
i tanke om andet, der har behov for så mange billeder.

Claus