Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lightroom spørgsmål tif+jpg hvordan vise b~
Fra : Michaelbs

Dato : 25-06-08 19:05

Jeg har fremkaldt et billede i både tif og jpg format fra Adobe Bridge.
Importeret dem til Lightroom 2 Beta.
Nu ser jeg tif filen i Library, hvor der står tip+jpg i info boxen omkring
billedet. Men jeg kan ikke SE jpg filen. Følgelig kan jeg heller ikke rate
den. Hvordan kommer jeg til at kune se begge filer i Lightroom Beta 2?

mvh Michaelbs

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-06-08 19:09

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> wrote in message
> [...]
> billedet. Men jeg kan ikke SE jpg filen. Følgelig kan jeg heller ikke rate
> den. Hvordan kommer jeg til at kune se begge filer i Lightroom Beta 2?

Jeg er ikke sikker, men måske er det som med RAW files og JPG, nemlig at i
preferences | Import at sætte "Treat JPG files next to RAW files as separat
photos".

--
Med venlig hilsen/Kind regards,
Hans Kruse www.hanskruse.com, http://hans-kruse.blogspot.com/

Fra : Michaelbs

Dato : 25-06-08 19:37

"Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>
> Jeg er ikke sikker, men måske er det som med RAW files og JPG, nemlig at i
> preferences | Import at sætte "Treat JPG files next to RAW files as

Fantastisk. Det virker. Problemet løst. Takker.

mvh Michaelbs