Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
BackHome.dk - Ny dansk fotoportal
Fra : intercept

Dato : 25-06-08 01:49

Visit brand new photoarchive from Denmark
We now have more than 1000 free photos from all over Denmark.
Please visit us here.... http://www.backhome.dk/

See You!

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 25-06-08 09:47

intercept wrote:
> Visit brand new photoarchive from Denmark
> We now have more than 1000 free photos from all over Denmark.
> Please visit us here.... http://www.backhome.dk/
>
> See You!

Der er nogle flotte billeder i blandt.

Meeen på denne side:
http://www.backhome.dk/default.asp?Actionvar=details&Recid=1908

Kunne i ikke lige stave Dybbøl korrekt ? :)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, MSDT #505926, TDI Trimix

Fra : ab©

Dato : 25-06-08 09:54

"Soren 'theDiver' Reinke" <soren@REMOVEreinke.dk> skrev i en meddelelse
intercept wrote:
> Meeen på denne side:
> http://www.backhome.dk/default.asp?Actionvar=details&Recid=1908
>
> Kunne i ikke lige stave Dybbøl korrekt ? :)

Mener nu at billedet er mindst lige så uheldigt - synd at der på siden er så
mange billeder, der bærer præg af "lyset / stedet / beskæringen er ikke
optimal, men billedet skal med alligevel"

ab©

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 25-06-08 10:20

ab© wrote:
> [...]
> mange billeder, der bærer præg af "lyset / stedet / beskæringen er ikke
> optimal, men billedet skal med alligevel"

Enig, nu var det heller ikke Dybbøl mlle jeg mente var et godt billeder :)

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-08 12:49

intercept skrev:
> Visit brand new photoarchive from Denmark
> We now have more than 1000 free photos from all over Denmark.
> Please visit us here.... http://www.backhome.dk/
>
> See You!

Rigtig fin side, men det er bare trist, at den er så lang tid om at loade...

/Jacob

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-06-08 14:25

"intercept" <webmaster@intercept.dk> wrote in message
> Visit brand new photoarchive from Denmark
> We now have more than 1000 free photos from all over Denmark.
> Please visit us here.... http://www.backhome.dk/

Jeg bladrede igennem nogle af billederne og midt i det hele forsvandt deres
site, men kom dog tilbage efter 5 minutter. Jeg synes der er ok billeder
imellem, men det virker som lidt sjusket indimellem og hastværk. Jeg er
gennemgående ikke imponeret af billederne.

--
Med venlig hilsen/Kind regards,
Hans Kruse www.hanskruse.com, http://hans-kruse.blogspot.com/

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-06-08 18:46

"intercept" <webmaster@intercept.dk> skrev i en meddelelse
> Visit brand new photoarchive from Denmark
> We now have more than 1000 free photos from all over Denmark.
> Please visit us here.... http://www.backhome.dk/

Det er en dansk gruppe, du må gerne skrive dansk :)

Første billede jeg klikker på:
http://www.backhome.dk/default.asp?Actionvar=details&Recid=2191 .. Og så ser
man fotografens fototaske... Hehehe :P

Synes det er flot at I tilbyder, at folk kan bruge billederne gratis. Der er
der ikke mange andre som gør..
En del af dem jeg har set, var desværre taget med ultra-vidvinkler, så
linjer fortegner og huse så pilskæve ud.. Det er sjovt nok at se på, men det
illustrerer ikke så meget småbyer, når huset ser ud som om det tårner sig
kilometervis op

Mvh Anders