Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
photo program
Fra : lars

Dato : 23-06-08 22:09

hej

ret mig venligsthvis dette lindlæg er fejl placeret.

Findes der et godt photo udskrivnings programm (evt professionelt) hvis ja
hvad kunne dette så være

hilsen lars

Fra : Prikke

Dato : 24-06-08 02:59

On 23 Jun., 23:09, "lars" <levithannSLETDE...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> ret mig venligsthvis dette lindlæg er fejl placeret.
>
> Findes der et godt photo udskrivnings programm (evt professionelt) hvis ja

Hej Lars.

Picasa 2 er et glimrende fotoprogram, som kan hentes lovligt og ganske
gratis - jeg ved ikke om det er et sådant du søger?

m.v.h.

Fra : lars

Dato : 24-06-08 10:10

Hej Lars.

Picasa 2 er et glimrende fotoprogram, som kan hentes lovligt og ganske
gratis - jeg ved ikke om det er et sådant du søger?

m.v.h.

hej

det kender jeg godt og det er slet ikke det jeg leder efter. Det jeg havde i
tankerne var et program hvor du kan vælge forskellige billede formater på
eks A4 ark som en photo handler eks bruger når de skal lave forskelle
udprint af billeder med forskellige størelser.

Jeg har kigget på photo printer
http://www.arcsoft.com/products/photoprinter/ men ville høre om der var
andre programmer som måske var bedre end denne her

hilsen lars.

Fra : ab©

Dato : 24-06-08 11:33

"lars" <levithannSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> .... Det jeg havde i tankerne var et program hvor du kan vælge
> forskellige billede formater på eks A4 ark som en photo handler eks bruger
> når de skal lave forskelle udprint af billeder med forskellige størelser.

Til HP´s printere medfølger et program, der kan det du søger - en A4-side
kan deles op i mindre formater (også selvkomponerede / brugerdefinerede) og
efterfølgende udfyldes med det samme foto eller med et antal forskellige
fotos på samme side.

Næsten ligegyldig hvilken HP-printer du vælger, ligger dette program i
software-pakken - kan f.eks. hentes her:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=1142684&lc=en&cc=us&dlc=en&submit.y=7&submit.x=6&lang=en&cc=us

- vælg " ...full software and driver ..."

ab©

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-06-08 17:48

" ab©" skrev i en meddelelse
> Til HP´s printere medfølger et program, der kan det du søger - en
> A4-side kan deles op i mindre formater (også selvkomponerede /
> brugerdefinerede)

Og det samme til Canon printere - der hedder det Canon Easy Photoprint

- og følger med alle Canons printere.......

- der findes et (og sikkert og andre) kommercielt program, der minder om
men sælges alene og passer til alle printere - det er Arcsoft
Photoprinter...

Men check først, hvad der fulgte med din printer !

Jan

Fra : Nicolai Lang

Dato : 24-06-08 21:48

On Tue, 24 Jun 2008 11:09:41 +0200, "lars"
<levithannSLETDETTE@hotmail.com> wrote:

> [...]
>eks A4 ark som en photo handler eks bruger når de skal lave forskelle
>udprint af billeder med forskellige størelser.

Jeg synes http://www.picmeta.com/products/printstation.htm er det
bedste til den slags. Jeg har for flere år siden købt Pie Studio som
indeholder Print Station og Picture Information Extractor. Jeg bruger
det primært til at omdøbe filerne ud fra optagelsestidspunktet og til
at rotere JPG billeder med, men det kan andre gode ting.

Du kan hente en prøveversion som du kan bruge 15 dage (brugsdage, ikke
sammenhængende) på http://www.picmeta.com/en/download.htm

Print Station lader dig vælge at skrive et eller flere billeder ud, de
enkelte billeder kan du ændre størrelse og rotation med, samt printe
flere af det samme billede ud - igen pr. billede.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Per, Herringe

Dato : 25-06-08 10:06

I meddelelse: g3p3dj$284f$1@newsbin.cybercity.dk
skrev lars bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> [...]
>
> ret mig venligsthvis dette lindlæg er fejl placeret.
>
> Findes der et godt photo udskrivnings programm (evt professionelt)

Jeg har på et tidspunkt købt PicsPrint

http://www.picsprint.com/

Det er ikke meget jeg bruger det, printer oftest direkte fra Photoshop, men
det fungerer udemærket hvis der skal være flere billeder på en side osv..
Ca.200kr.

--
MVH Per, Herringe

http://picasaweb.google.com/p.herholdt/Fugle