Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photo Shop
Fra : kalvoere

Dato : 18-06-08 07:32

Hej.
Er der en venlig sjæl der kan guide mig omkring photo shop 7.0

Jeg er forholdsvis ny, og har lige købt W-300, og havde en helt ny og
ubrugt Photoshop 7 som jeg pakkede ud af folien og installerede. Alt
virker (tror jeg)

Men jeg sidder nu med et billede af en person der holder en hund. Jeg
vil gerne have person og øvrig baggrund væk. Jeg har set nogen lave
stuntet, men jeg synes ikke at jeg lige kan finde det rette sted i
manualen og starte.

Er der en der ved noget....?

/Lars

Fra : PMH

Dato : 18-06-08 20:42

"kalvoere" <Lars.Helsboel@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>vil gerne have person og øvrig baggrund væk. Jeg har set nogen lave
>stuntet, men jeg synes ikke at jeg lige kan finde det rette sted i

Prøv at tage et kig her..
Der er en del forskellige Photoshop øvelser.
http://www.thorsvejwebdesign.dk/Library/tekster/udtraek-person.htm

Eller her, dog på engelsk
http://www.outdooreyes.com/photosection12.php3

Ellers prøv at søg på Google efter "Photoshop tutorials",
så dukker der en masse op..

PMH

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-06-08 22:23

"kalvoere"
[...]

Du kan også downloade og prøve "Fluid Mask" en anderledes
metode til fritlægning - læs hvordan inden du går igang.. -max-