Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra Lightroom 1 til 2 Beta?
Fra : Michaelbs

Dato : 16-06-08 19:24

Jeg har justeret og croppet osv en bunke billeder i Lightroom 1.
Nu vil jeg gerne importere dem i Lightroom 2 Beta UDEN at røre alle de
justeringer jeg har lavet.
Kan det lade sig gøre? Mit første forsøg mislykkedes. Den importerede
rawfilerne men uden crops + justeringer.
Hvordan gør jeg?

mvh Michaelbs

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-06-08 19:57

Michaelbs <mbsFjernDette@FjernOgsÂDettemichaelbennati.dk> wrote:

> [...]
> Kan det lade sig gøre? Mit første forsøg mislykkedes. Den importerede
> rawfilerne men uden crops + justeringer.

har du taget xmp sidecar filerne med ? .. hvis de ikke er der skal du
sætte LR til at generere dem.

/thomas

Fra : Michaelbs

Dato : 16-06-08 21:28

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> har du taget xmp sidecar filerne med ? .. hvis de ikke er der skal du
> sætte LR til at generere dem.
>
> /thomas

Det var det. Takker.

mvh Michaelbs

Fra : Michaelbs

Dato : 17-06-08 00:36

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> skrev i
meddelelsen news:4856ccc3$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Det var det. Takker.
>
> mvh Michaelbs

Men flag status tages ikke med over. Ej heller virtuel copies.

mvh Michaelbs

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-06-08 17:22

On Mon, 16 Jun 2008 20:24:29 +0200, "Michaelbs"
<mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> wrote:

Normalt ville man jo syncronisere - men denne funktion er udelukket
mellem de to programmer fordi det er en beta.