Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon flash manuel mode wireless
Fra : SE Volsgaard

Dato : 16-06-08 10:40

Hej!

Jeg har en 580exII og en 420ex hvor jeg bruge 580'eren som master og
420'eren som slave. Når jeg kører fuld automatik virker det fint, men
når jeg prøver at køre manuel hvor jeg på masteren stiller output for
slaven bliver slaven ikke udløst.
Kameraet er en Canon 40D.

Er det fordi det ikke kan lade sig gøre med 420'eren eller skal jeg bare
læse manualen igen(igen)

Venlig hilsen Svend Erik

Fra : Mogens Hansen

Dato : 16-06-08 12:02

"SE Volsgaard" <sv@kom.aau.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Er det fordi det ikke kan lade sig gøre med 420'eren eller skal jeg bare
> læse manualen igen(igen)

Så vidt jeg ved kan 420EX ikke - man kan heller ikke stille manuel styrke
direkte på den.

Jeg prøvede lige med en 580EX som master samt 420EX og 550EX som slave.
Jeg oplever det samme som dig: på automatik udløser begge fint, men på
manuel er det kun 550EX som lyser.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen