Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaring med fotobog fra TDC?
Fra : Ukendt

Dato : 15-06-08 16:41

Hej.

Jeg overvejer at få lavet en fotobog hos TDC - hvad er jeres erfaringer
hermed?

Hvilken farvebaggrund i bogen er mon bedst til farvefotos - hvid eller sort?

mvh

Jesper

Fra : Leif Langgaard

Dato : 15-06-08 17:16

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hermed?
>
> Hvilken farvebaggrund i bogen er mon bedst til farvefotos - hvid eller

Jeg har rigtig gode erfaringer med Bilkas fotobøger, og mht. farven prøver
du dig frem og tilbage, i Bilkas software er det en smal sag.

God arbejdslyst!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Søren Friberg

Dato : 15-06-08 18:23

Leif Langgaard skrev:
eg har rigtig gode erfaringer med Bilkas fotobøger, og mht. farven prøver
> du dig frem og tilbage, i Bilkas software er det en smal sag.

Det har jeg også, men et familiemedlem fik en næsten mislykket. Fik i
hvert fald pengene retur.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

friberg-dk.eu

Fra : Leif Langgaard

Dato : 15-06-08 18:45

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i en meddelelse
> Leif Langgaard skrev:
> eg har rigtig gode erfaringer med Bilkas fotobøger, og mht. farven prøver
>
> Det har jeg også, men et familiemedlem fik en næsten mislykket. Fik i
> hvert fald pengene retur.

Så er det jo godt at man har "negativerne" så man bare kan prøve igen, i de
analoge dage kunne de også risikere at blive væk på et laboratorium et sted
i Europa

Så du den mislykkede bog på familiemedlemmets computer?

Det er jo ikke sikkert at det var Bilkas skyld at det mislykkedes!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Søren Friberg

Dato : 15-06-08 19:27

Leif Langgaard skrev:

> Så du den mislykkede bog på familiemedlemmets computer?
>
> Det er jo ikke sikkert at det var Bilkas skyld at det mislykkedes!

Nej så den tanke har jeg også haft.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg

friberg-dk.eu

Fra : jespero

Dato : 16-06-08 16:23

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> wrote:

> Hej.
>
> Jeg overvejer at få lavet en fotobog hos TDC - hvad er jeres erfaringer
> hermed?

Jeg har ikke prøvet hos TDC men hos Føtex Rigtig god kvalitet .
jesper

Fra : SpookiePower

Dato : 16-06-08 09:46

Jeg har brugt TDC flere gange. Jeg syntes godt om deres kvalitet.

Fra : Jeroen

Dato : 16-06-08 20:00

Farverne og skarphed på Coop's alm. 10x15 og 13x18 billeder er helt klart
meget bedre, er min erfaring. Jeg vil helt sikkert også vælge dem, skulle
jeg have lavet en fotobog. Må være samme fotolab hvor de får dem lavet.

Jeroen

Fra : Jeroen

Dato : 16-06-08 20:01

.... ment at sige de er meget bedre end Føtex' og Bilka's billeder ;)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-06-08 17:12

On Sun, 15 Jun 2008 17:40:47 +0200, "Jesper" <christop at
post1.dknet.dk> wrote:

Hvis du scroller ned på siden til:
"Print- og fremkalder services" på:
http://www.pressefotografforbundet.dk/show.php?http://www.fotoklubbenmidtjylland.dk/blog/?page_id=60
har jeg samlet et par links til steder, som vi har erfaringer med.