Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skum til kuffertindretning
Fra : Beeblebrox

Dato : 14-06-08 21:23

Hej NG

Jeg har en MC-tanktaske der skal indrettes til at tage kamera + linser.

Jeg forestiller mig at købe noget skumgummi og skære ud til hus, linser,
batterier etc. Desværre var det ikke så let at finde skumgummi som ønsket.

Jeg leder efter gråt eller sort skumgummi i god kvalitet (dvs. det må
ikke fnulre eller virke 'fedtet') og det skal være tilstrækkeligt blødt
og eftergivende til at de mange smårystelser der er på sådan en MC.

Er der nogen herinde der ved hvor man kan købet et stykke på ca.
40x30x10 cm samt nogle tyndere stykker på f.eks. 2-3-4 cm?

Vh,
Claus

--
DK: Besøg min HTPC & selvbyg side // UK: Visit my HTPC & DIY page
<http://htpc.sports-mc.dk>

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 14-06-08 22:38

"Beeblebrox" <beeblebrox_dk@TAKE_THIS_AWAYyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen herinde der ved hvor man kan købet et stykke på ca. 40x30x10
> cm samt nogle tyndere stykker på f.eks. 2-3-4 cm?

Der er noget, der hedder Skumhuset inde i Århus på Badstuegade i Århus og et
i Lyngby.
Der er en tapet og malergrejsbutik i Rønde på vejen ned mod Kalø, der er
meget billig med skum i forskellig størrelser.

Alle stederne burde du kunne finde egnede typer og størrelser af skum.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-08 01:04

Jeg ved ikke om de sælger af det, men de har det rette kompakte skum.

http://allcase.dk/index.php?page=shop.browse&category_id=5&option=com_virtue
mart&Itemid=93

Ellers findes der løse foto indsatse

http://www.tiffen.com/displayproduct.html?tablename=domke&itemnum=720-230

http://www.tiffen.com/domke_materials.htm

http://www.amazon.com/Domke-720-210-FA-210-Compartment-Insert/dp/B00009R872

Poul B-H

Fra : Peter

Dato : 15-06-08 10:19

> "Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote in message

> ikke

Hej !

Nu skriver du godt nok ikke hvor du "hører hjemme", men jeg har selv købt
plukskum her:

http://www.zarges.dk/2005/skum_kasser.asp?tabelid=41716&tabel2id=41715&tabel3id=41717

Den service jeg fik var over al forventning - de hjalp eks. med at skære
skummet ud på de mål jeg havde brug for.

Mvh.

Peter

Fra : Beeblebrox

Dato : 15-06-08 16:44

Beeblebrox wrote:
> Jeg har en MC-tanktaske der skal indrettes til at tage kamera + linser.

Tak til jer alle for de gode links - jeg er sikker på at jeg finder en
god løsning med noget af det foreslåede.

Vh,
Claus